تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فرماندار مهران: پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را دارد

فرماندار مهران: پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را دارد
ایلام - فرماندار مهران با بیان اینکه پارکینگ بزرگ اربعین مهران ظرفیت پارک ۱۰۰ هزار خودرو را داراست، گفت: تمهیدات لازم برای پارک ۱۸۰ هزار خودرو با احتساب پارکینگ های خصوصی و دولتی در شهر مهران فراهم شده است.

 

علی عباس شفیعی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۸۰ هزار خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین مهران پارک شده بود.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده امسال شاهد افزایش میزان پارک خودروهای زوار اربعین حسینی در پارکینگ بزرگ اربعین مهران خواهیم بود، افزود: امسال ۲۵ هکتار دیگر به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین با عنوان پارکینگ اربعین شماره ۲ برای پارک خودروهای زوار اضافه شده است.

فرماندار مهران یادآور شد: بر این اساس پارک ۲۰ هزار خودرو در سال جاری به ظرفیت پارکینگ اربعین اضافه شده است، تصریح کرد: علاوه بر افزایش پارک خودرو در این پارکینگ، دیگر ظرفیت های این آن، در حوزه های بهداشتی و خدماتی نیز افزوده است.

شفیعی یادآور شد: در پارکینک اربعین شماره یک ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۴۲۰ مترمربع و در پارکینگ شمار ۲ نیز ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه به مساحت ۴۲۰ متر مربع و همچنین ۲۴ برج نوری در حال احداث است.

وی نصب دوربین مداربسته، ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ، محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین را از دیگر اقداماتی برشمرده که برای پارک خودروهای زوار اربعین حسینی انجام شده است.

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که پارکینگ های شماره یک و ۲ اربعین در مهران ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو را داشته باشند.

بر اساس گفته مسوولان ظرفیت پارک ۱۸۰ هزار خودرو در ۲ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت و پارکینگ های خصوصی و دولتی برای اربعین امسال در شهر مهران فراهم شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.