تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

استاندار ایلام: همه مدیران برای خدمت‌رسانی بدون وقفه به زوار پای کار باشند

استاندار ایلام: همه مدیران برای خدمت‌رسانی بدون وقفه به زوار پای کار باشند
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه همه مدیران برای خدمت‌رسانی بدون وقفه به زوار پای کار بیایند، گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران ۲ شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

 

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز پنجشنبه پس از بازدید زیرساخت‌های محور ارتباطی ایلام -مهران، پارکینگ بزرگ اربعین، تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران، سپس از سردخانه واقع در شهرک صنعتی ایلام بازدید کرد و در جریان میزان دپوی آب و یخ در این سردخانه قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از بخش های مختلف پارکینگ اربعین با حضور معاونین استاندار ایلام و رییس کمیته آب ستاد اربعین حسینی استان، اظهار کرد: تمامی آبسردکن‌های پارکینگ اربعین امروز نصب و راه اندازی می شود و باید تمامی امورات انجام شود چراکه از فردا زوار وارد مهران می شوند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه بخش‌های از پارکینگ مرزی مهران نیازمند آسفالت است که تا پایان امروز این عملیات انجام شود، افزود: تیمی از دفتر فنی استانداری ایلام از امروز در پارکینگ اربعین مستقر شود و بر تمامی امورات خدمات‌دهی به زوار و امورات زیرساختی نظارت دقیق داشته باشند.

به گفته استاندار ایلام ایستگاه اصلی توزیع آب در پارکینگ اربعین مشخص شد تا مشکلی در توزیع و تامین آب برای زوار در پارکینگ اربعین مهران وجود نداشته باشد.

بهرام نیا همچنین در جریان بازدید از سردخانه شهرک صنعتی مهران، اظهار کرد: با توجه ورود زوار از فردا به مهران به قصد زیارت عتبات عالیات در کشور عراق، ظرفیت سردخانه شهرک صنعتی مهران تا پایان امروز تکمیل و آب و یخ برای زوار تامین ‌می‌شود.

وی بر انسجام و هماهنگی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در امور اربعین تاکید کرد و گفت: همه مدیران برای خدمت‌رسانی به وقفه به زوار پای کار بیایند.

استاندار ایلام همچنین در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران، یادآور شد: این پروژه ۲ شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، بازدید از چشمه سرویس‌های بهداشتی سه‌راهی جندالله، صالح آباد و گلان، پارکینگ اربعین یک و ۲ مهران، پایانه مرزی مهران و اقدامات انجام شده دستگاه های اجرایی استان برای ارائه خدمات به زوار از دیگر برنامه های استاندار ایلام به مهران است.

بر اساس پیش بینی های انجام شده بیش از ۶۰ درصد زوار اربعین حسینی از مرز مهران تردد خواهند کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.