تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

استاندار: اربعین در توسعه زیرساخت های ایلام موثر است

استاندار: اربعین در توسعه زیرساخت های ایلام موثر است
ایلام - استاندار ایلام گفت: برکت اربعین موجب توسعه و تقویت همه جانبه استان از جمله اقتصادی، امنیتی، زیرساختی استان شده و افزایش و تکمیل زیرساخت ها با شتاب بیشتری نیز در حال انجام است‌.
حسن بهرام‌نیا در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: پروژه های خدمات رسان خوبی در پایانه مرزی افتتاح شده است و هفته گذشته مرکز فوریت های پزشکی به عنوان یک الزام درمانی اربعین با حضور وزیر بهداشت با ۱۵۰ تخت خواب افتتاح شد.
وی افزود: تردد در مرز مهران روان و بدون مشکل در حال انجام و این مرز کماکان پذیرای انبوه زائران اربعین است.
بهرام نیا ادامه داد: مبلغ ۶۴۰۰میلیارد تومان در ماه های اخیر برای زیرساخت های اربعین هزینه شد که مبلغ پنج هزار میلیارد تومان از این اعتبارات برای راه های منتهی به مهران هزینه شده است.
وی با بیان اینکه امروز ۱۲۵ هزار نفر زائر از مرز مهران خارج شدند، گفت: پیش بینی می شود تا امشب ۲۰۰ هزار نفر از مرز خارج شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت: پایگاه امداد و نجات این جمعیت در پایانه مرزی مهران با ۱۱۰۰ متر مربع زیربنا احداث شد.
غلامرضا علیمحمدی افزود: این پروژه در مدت ۶۳ روز کار جهادی با هدف مدیریت سوانح و حوادث احتمالی به پایان رسید.
وی ادامه داد: ایجاد این پایگاه از مهم ترین ضروریات امدادی در پایانه مرزی مهران است که در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید و وارد فاز خدمات رسانی به زائران اربعین شد.
علیمحمدی به احداث مرکز فوق تخصصی هلال احمر استان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، این آیین با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و سردار فضلی معاون هماهنگ کننده سپاه افتتاح شد.
مهران محل تردد ۶۰ درصد زائران اربعین حسینی است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.