تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

واگذاری۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان ایلام تا کنون

واگذاری۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان ایلام تا کنون
نگاه اقتصاد - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آماده سازی ۴۵۰ قطعه زمین تا کنون برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به جد دنبال می شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است، گفت: خانواده های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز می توانند در این خصوص ثبت نام ونسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت‌نام نزدیک به ۲ هزار خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان ایلام خبر داد و گفت: کنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش می باشد. که انشاالله به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 

فرشاد دوستی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستانهای استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط( حتی اگر ساکن سایر شهرهای استان باشند بنا به درخواست خود آنها) واگذار می شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود می باشند نیز شرایط فراهم بوده و تا کنون ۴۸ خانواده نیز تقاضای مسکن ملی داشته اند که پروژه نهضت ملی مسکن برای این عزیزان نیز در شهر مورد تقاضا( اکثراً شهر ایلام) در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.