تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

معاون استاندار ایلام: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام است

معاون استاندار ایلام: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام است
ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام و ایثارگران است.

 

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، “محمد سبحان حسنی” روز دوشنبه در آیین غبارروبی مزار شهید گمنام واقع در استانداری ایلام اظهار کرد: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام و ایثارگران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: ادامه راه این عزیزان و بزرگواران تکالیف ماست و باید در این راه ثابت‌قدم باشیم.

وی یادآور شد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان ( عج) برسانیم‌.

حسنی در ادامه به جانفشانی مردم ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، مردم این استان با همه توان در برابر دشمن ایستادگی کردند و با مقاومت خود ایلام را سربلند کردند.

وی در پایان با اشاره به آیین غبارروبی و ادای احترام به شهید گمنام واقع در استانداری همزمان با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این شهید عزیز که در محضر او هستیم گمنام است، این شهید بزرگوار سندی از افتخارات دوران دفاع مقدس است به روح این شهید سلام و صلوات می‌فرستیم.

در این آیین کارکنان ضمن غبارروبی و قرائت فاتحه به مقام شهید والامقام واقع در استانداری ایلام، به مقام این شهید گمنام ادای احترام کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.