تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

استاندار ایلام:

ایمان و استقامت شاه کلید پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است

ایمان و استقامت شاه کلید پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه هدف شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران مقتدر و قوی و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) بوده است، گفت: ایمان و استقامت شاه کلید پیروزی ملت ایران در برابر استکبار است.

 

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام نیا”روز پنجشنبه در آیین مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد، با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار کرد: شهدا نظاره گر بر جمع ما هستند، این مکان مزین به تمثال مبارک شهدا است، شهدایی که برای صیانت از کشور عزیز، اسلام، قرآن و ناموس مملکت همراه با سایر رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و جان شیرین خود را رای عزت و امنیت و اعتلای ایرانی اسلامی بر طبق اخلاص گذاشتند.

 

وی گفت: ملت عزیز در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود همه فشارهای و تحریم ها و در آن مقطع اول دوران دفاع مقدس که با شدیدترین تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و حمایت ۴۳ کشور تا بن دندان مسلح برای براندازی نظام اسلامی از همه ساز وکارها استفاده کردند، ایستادگی و مقاومت کردند و در نهایت پیروز شدند.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: در آن زمان، علاوه بر دشمنان بیرونی، دشمنان درونی و معاندین با سودای تجزیه طلبی نیز وارد عمل شدند و همه اینها گویای این بود که دشمنان و در راس آنها آمریکا سوداری براندازی نظام را دارند چرا که نظام اسلامی تمام منافع استکباری آنان را به خطر انداخته بود.

 

بهرام نیا تصریح کرد: آن زمان حتی برای سیم خاردار تحریم بودیم، با وجود این همه مشکلات با کمک رزمندگان اسلام، سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای مردمی فاتح این میدان بودیم، شاه کلید این پیروزی ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش های دینی، وحدت در بین آحاد مردم، مسئولان و نیروهای مسلح بود.

 

وی با اشاره به اینکه روحیه، گفتمان و فرهنگ ولایتمداری و ولایت پذیری موجب پیروزی رزمندگان ما در جبهه های حق علیه باطل شد، ابراز کرد: شهدای ما برای آرمان ها و اهدافی به شهادت رسیدند که همان ایران مقتدر و قوی و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) بود و امروز از خداوند متعال می خواهیم که دنبال روی شهدا باشیم.

 

استاندار ایلام گفت: با تدابیر رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) کشور در همه‌ حوزه‌ها، در عرصه‌ی هوافضا، پزشکی و نظامی و دیگر حوزه ها سرآمد منطقه است، امروز تحریم‌ها بیش از گذشته است اما به لطف خداوند متعال، تدابیر مقام معظم‌رهبری و برکت خون شهدا، ‌تحریم بی‌اثر شده است.

 

بهرام نیا با اشاره به سخنان سردار حاجی‌زاده فرمانده‌ هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده گفت که «امروز قدرت ما فرامنطقه‌ای است و پهبادهای ما دارای ماموریت نظامی و غیرنظامی هستند، هیچ محدودیت شناسایی ندارند و این اقتدار نظام را می‌رساند».

 

وی با بیان اینکه اگر نظام اقتدار نداشت به‌طور قطع تجزیه می‌شد و به برکت این همدلی، کشور قدرتمندی در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم‌رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم‌.

 

به گزارش ایرنا، مراسم “مهمانی لاله ها” در گلزار شهدای صالح آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.