تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

همزمان با سراسر کشور؛ حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، کارکنان و کتابداران در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی

همزمان با سراسر کشور؛ حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، کارکنان و کتابداران در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی
نگاه اقتصاد - مدیرکل کتابخانه های عمومی، کارکنان و کتابداران در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، امروز و همزمان با سراسر کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی، کارکنان و کتابداران در آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» شرکت کردند.

سمیه حیدری، مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در پایان این مراسم با گرامیداشت ۹ دی بیان کرد: این روز نماد وحدت، همبستگی، بصیرت و زمان شناسی و حمایت از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب اسلامی است از این رو بازخوانی زمینه ها، فلسفه و آثار و پیامدهای آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی روزی فراموش ناشدنی است، افزود: حماسه ۹دی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زد وچشم فتنه گران را کور کرد و مردم در سالگرد این روز ثابت کردند که پای نظام ، ولایت و شهدا ایستاده اند.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری «لبیک یا مهدی»؛ «لبیک یا خامنه ای»؛ «خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»؛ «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه»؛ «مرگ بر فتنه‌گر»؛ «مرگ آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان نظام و کشور پیمان دوباره بستند.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.