تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

ایست قلبی یک کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام

ایست قلبی یک کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام
ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:

 نجاتگران این جمعیت پیکر مرد ۴۸ ساله که بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام جان خود را از دست داده بود به پایین کوه انتقال دادند.

«غلامرضا علیمحمدی» شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت پیکر مرد ۴۸ ساله که بر اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام جان خود را از دست داده بود به پایین کوه انتقال دادند.

وی افزود: عصر امروز ۲۲ دی ماه در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲ ) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام ادامه داد: تیم عملیاتی جمعیت به همراه تکنیسین اورژانس به فرد جان‌ باخته دسترسی پیدا کردند و عملیات احیای قلبی _ ریوی را شروع کردند که متاسفانه این کوهنورد ۴۸ ساله به علت ایست قلبی فوت کرده بود.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: نجاتگران‌ جمعیت پس از تثبیت فرد فوتی و عبور از مسیرهای صعب العبور وی را با کمک نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل مسئول دادند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.