تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

محسنی اژه‌ای: حضور مردم در صحنه، ترفندهای دشمن را ناکام کرده است

محسنی اژه‌ای: حضور مردم در صحنه، ترفندهای دشمن را ناکام کرده است
اصفهان- رییس قوه قضاییه گفت:

حضور مردم در بزنگاه‌های مختلف کشور، همه شگردها و ترفندهای دشمن برای توقف انقلاب اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز یکشنبه در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام خمینی(نقش جهان) اصفهان افزود: راز ماندگاری انقلاب در آستانه ورود به دهه ۵۰ عمر خود در مقایسه با سایر انقلاب‌ها، شاخصه حضور مردم در صحنه بوده است.

وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در میان نهضت‌های آزادیخواه جهان دمیده شد و نظام وابستگی ملت‌ها به شرق و غرب ازهم گسیخت، از این رو جریان استکبار همه تلاش خود را برای توقف این فرایند به کار گرفت.
محسنی اژه‌ای افزود: نظام سُلطه با طراحی توطئه‌های مختلف از جمله به راه انداختن جنگ تحمیلی و برنامه‌ریزی برای ایجاد تنش‌های داخلی در کشور کوشید تا بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی را متوقف کند اما به برکت حضور مردم و هوشیاری آنها در بزنگاه‌های مختلف، تا به امروز راه بجایی نبرده است.
رییس قوه قضاییه تصریح کرد: چهل و پنج سالگی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که مردم با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها همچنان در صحنه حضور دارند.
وی با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی در جهان موجب بازدارندگی شده است؛ تاکید کرد: هیمنه پوشالی اسراییل و آمریکا اکنون با شکست‌های مُفتضحانه در مقابل جریان مقاومت برهم ریخته است و این قدرت‌ها مستاصل و درمانده شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای افزود: دشمن با طراحی توطئه‌های مختلف بویژه تنگناهای اقتصادی بدنبال کنار زدن مردم از صحنه انقلاب و نظام است اما تا به امروز برای گُسستن این پیوند عمیق، در ناکامی بسر می‌بَرد.
وی ادامه داد: فرهنگ، اقتصاد و اشتغال، مسائل روز کشور است که مسوولان سه قوه باید برای رفع چالش‌های این حوزه‌ها تلاش کنند.

رییس قوه قضاییه، همچنین برگزاری انتخابات هر ۲ سال یکبار در کشور را مرهون انقلاب اسلامی و برکات آن دانست.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به نقش مردم اصفهان در دوران مبارزه با طاغوت، پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: مردم اصفهان شایسته خدمت بدون مُنت هستند و کارگزاران نظام باید این مساله را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان اینکه مدیریت آب مهمترین موضوع در بحث رونق تولید است، خاطرنشان کرد: در اصفهان با وجود خشکسالی، اقدامات خوبی در حوزه آب انجام شده است.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه اصفهان، ساعتی پیش با حرکت از مسیرهای هشتگانه، خود را به میدان تاریخی امام(نقش جهان) این شهر رساندند و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.