تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

رمز پیروزی جبهه مقاومت حرکت در مسیر ولایت فقیه و پرهیز از سازش و مذاکره است

رمز پیروزی جبهه مقاومت حرکت در مسیر ولایت فقیه و پرهیز از سازش و مذاکره است
ایلام - معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه گفت:

جبهه محور مقاومت به ویژه مردم مقاوم فلسطین به فراست دریافته‌اند راه پیروزی بر چپاول‌گران، اطاعت و حرکت در مسیر ترسیمی ولی فقیه است و مذاکره و سازش با استکبار نتیجه‌ای جز تسلیم و ذلت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ” هادی صادقی” در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن مردم ایلام، اظهار کرد: مردم فلسطین و مبارزان محور مقاومت با تاسی از مردم ایران اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، مجاهدت و مبارزه به جای مذاکره و عقب نشینی را رمز پیروزی در برابر اشغالگران و ایادی دست نشانده آن‌ها می‌دانند و بدون شک عامل پیروزی جبهه مقاومت طی کردن مسیر ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین جهان است.

وی افزود: ولایت فقیه با سخنرانی‌ها و پیام های خود راه درست آزادگی را به مسلمانان مبارز نشان داده و موجب اتحاد تمام مبارزان مسلمان اعم از شیعه و سنی با هر مذهبی شده است و تمام رزمندگان اسلام زیر یک پرچم و به رهبری ولی فقیه گرد آمده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی یادآور شد: دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب حیله، فتنه، دسیسه و فشارهای زیادی برای تسلیم کردن ملت و مسئولان بر ایران تحمیل کرد اما مقام معظم رهبری و مردم با ادامه مسیر امام راحل فتنه ها و فشارها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی ادامه داد: ۴۰۰ پایگاه نظامی و جاسوسی آمریکایی با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه فعال است و همچنین گروهک‌های دست نشانده آمریکا از جمله داعش، طالبان و اسرائیل و برخی حکام خودفروخته و مرتجع عرب نیز مجری فرامین و دستورات آمریکا در منطقه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی اضافه کرد: مردم کشور همواره در برهه های حساس، پای انقلاب بوده و ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی در طول ۴۰ دهه گذشته رویش‌های زیادی از بین جوانان و نوجوانان داشته است و مردم در همه حال بابصیرت تر از گذشته با وجود مشکلات و سختی‌ها، پای نظام و دفاع از آرمان‌های انقلاب مانده‌اند.

وی بیان کرد: مردم ایران در مبارزات خود با رژیم طاغوت دین خدا را حمایت کردند و خداوند نیز با نصرت خود انقلاب آنها را به پیروزی رساند و اکنون مردم منطقه نیز با الگوگیری از انقلاب ایران، راه مبارزه را به جای سازش، تسلیم و مذاکره در پیش گرفته‌اند و پیروزی‌های پی در پی آنها ثمره اتکا به خداوند، تاسی از انقلاب مردم ایران و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولی فقیه است.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه، گفت: آثار آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال اخیر در منطقه هویدا شد و مردم ایران صدای رسای مبارزه با استکبار را در منطقه گسترانده است.

وی ادامه داد: با پشتیبانی ملت و رهنمون‌های داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب ایران، میدان مبارزه با استکبار و جهان سلطه در منطقه گسترش یافته و تنها راه نجات و پیروزی مسلمانان بر مستکبران مقاومت در برابر زیاده خواهان، ستیز با ظالمان، مجاهدت در راه خدا و پیروی از فرامین دین مبین اسلام و ایات نورانی قرآن کریم است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه امام راحل با قیام خود، روح خدا را در ملت دمید و با انقلاب خود مردم را بیدار کرد، یادآور شد: امام خمینی (ع) با مبارزه در راه خدا و با همراهی اقشار مختلف مردم کمر شاهنشاهی دست نشانده غرب، منافقین و گروهک های تررویستی را شکست و ملت ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ به هویت و عزت واقعی خویش دست یافتند و اکنون نیز حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی امسال تجدید عهد با امام و رهبری و تداوم مسیر مجاهدت در راه خدا است و خداوند نیز یاری گران دین خود را نصرت و پیروزی می‌بخشد.

وی تاکید کرد: مردم ایران با انقلاب خود سلطه اروپا و آمریکا بر سرمایه‌ها و ثروت این مملکت را قطع کردند و انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، خاری در چشم آمریکا شد و به همین سبب در طی ۴۰ سال اخیر با روش‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و جدا کردن مردم از نظام داشته است.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه بیان کرد: وحدت و وفاداری مردم ایران به انقلاب، برای جبهه‌های محور مقاومت اقتدار و دلگرمی به ارمغان آورده و امنیت کشور را نیز تضمین کرده و الگویی نوین برای مبارزات سایر ملت های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: امروز جهان شاهد است که جریان مقاومت غزه متشکل از گروه‌های کوچک مبارز اما با روح ایمانی و انقلابی، نظام استکبار را به زانو درآورده است و مبارزان فلسطینی با تمام ائتلاف جبهه کفر در جنگ هستند و در این نبرد نابرابر مستشاران آمریکایی، اروپایی و حکام خودفروخته عربی و منطقه به اسرائیل کمک می‌کنند و اسرائیل برای نجات خود اقدام به جنایات بی‌شمار و کشتار افراد غیرنظامی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان نیروی هوایی ارتش به شکست پروژه نظم نوین جهانی بر پایه مفاهیم و مبانی آمریکایی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس اشاره داشتند و آمریکا نیز با دریافت مفهوم پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی دست به تغییر تاکتیک زد و در چرخشی جدید اعلام کرد حاضر به رسمیت شناختن کشور فلسطین در کنار اسرائیل است اما این ادعا در واقع یک خدعه و نیرنگ برای تسلط هرچه بیشتر آمریکا و اسرائیل بر فلسطین و سرزمین های اشغالی است.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه با اشاره به موضوع انتخابات نیز، خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور و خودجوش خود در شعب اخد رای مهر بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان می‌زنند و با انتخاب نمایندگانی اصلح و لایق، یک مجلس با رای حداکثری را تشکیل خواهند داد و مشکلات موجود در جامعه با تلاش و برنامه‌ریزی درست مسئولان قابل حل است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.