تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: کمیته امداد الگوی اشتغال‌زایی در کشور است

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: کمیته امداد الگوی اشتغال‌زایی در کشور است
نگاه اقتصاد
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد در کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای هموطنان الگو است و امیدواریم این مسیر و جریان مفید با قدرت و همت بیشتری ادامه پیدا کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا عسگریان در جشن خودکفایی ۱۰۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان کرد: خودکفایی بسیار اتفاق مبارکی است که در طول این سال‌ها برای مددجویان کمیته امداد رخ داده است و مردم ما جسارت و شجاعت درآمدزایی را دارند.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اینکه یک نسل به خودکفایی برسند، پر از تعریف و امید و تمجید است؛ کمیته امداد توانسته عده‌ای را ترقیب و آموزش دهد تا بتوانند خودکفا شوند.
وی اضافه کرد: لذت بردم که در استان قم بیش از هزار نفر در کسب درآمد و خرج و مخارج‌شان خودکفا شده‌اند و کمیته امداد چنین شایستگی دارد و توانسته در اشتغال‌زایی جسورانه عمل کرده و در حوزه‌های مختلف توانسته چنین رویدادی را برپا کند.
عسگریان خاطر نشان کرد: کمیته امداد در کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای هموطنان الگو است و امیدواریم این مسیر و جریان مفید با قدرت و همت بیشتری ادامه پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.