تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

امام جمعه ایلام: چرایی حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب است

امام جمعه ایلام: چرایی حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب است
ایلام -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:

پاسخ به چرایی ضرورت حضور در انتخابات نیازمند مقایسه وضعیت کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در تجمع انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان ایلام افزود: به این منظور لازم است مروری بر تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی داشته باشیم و بدانیم قبل از انقلاب چه بودیم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم.

وی اظهار داشت: باید به یاد بیاوریم که پیش از انقلاب چه رابطه ای با آمریکایی‌ها داشتیم و چگونه ذلیل دست آنها بوده و از ما حق توحش می گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فراموش نکنیم که مجلس شورای ملی آنزمان به عنوان امتیاز به آمریکایی ها قانون کاپیتولاسیون را تصویب کرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: اکنون باید ضمن در نظر گرفتن همه تحریم های ظالمانه و محدودیت های کشور، مقایسه ای بین شرایط کشور پیش از انقلاب داشته باشیم.

وی یادآور شد: ساختاری که امام خمینی(ره) برای مردم ایران بنا نهاد بر پایه مردمسالاری و دموکراسی است و باید قدردان ساختاری که چنین آزادی و نقش آفرینی برای ما ایجاده کرده است، باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آنانکه اکنون قدرت مقابله سخت در مقابل جمهوری اسلامی ندارند برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می کنند و تمامی توان خود را بکار گرفته اند.
حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: اگر وحدت و انسجام داخلی تضعیف شود باید سرمایه های کشور بجای رشد اقتصادی، اشتغال و مبارزه با تورم برای تامین امنیت داخلی هزینه شود.

وی تاکید کرد: انتخابات باید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود تا امنیت تامین شده، سفره ها پر از نعمت و اشتغال جوانان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که با آرمان ها فاصله داریم اما راه حل همین حضور مردم در انتخابات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.