تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۲۳

درخشش گروه رسانه ای ندای زاگرس در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و جام امید ایلام

درخشش گروه رسانه ای ندای زاگرس در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و جام امید ایلام
نگاه اقتصاد

در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و نخستین جشنواره رسانه ای جام امید که با حضور جمعی از مدیران کل و اصحاب مطبوعات استان در سالن اجتماعات شهدای ایلام برگزار شد، گروه رسانه ای ندای زاگرس به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی دکتر سیدخلیل سجادی و سردبیری سیدداود سجادی اسدآبادی موفق به کسب چهار مقام برتر در جشنواره ابوذر و کسب عنوان گروه رسانه ای برتر در جشنواره جام امید شد.

“اسلام انصاری فر” در بخش تیتر ضمن کسب عنوان دوم استانی، مقام سوم کشوری نهمین جشنواره ابوذر را به دست آورد.

خانم‌ “فرشته قاسمیان” در بخش اربعین عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

تیم‌ رسانه ای پویاخبر وابسته به‌ گروه رسانه‌ای ندای زاگرس (هفته نامه ندای زاگرس، هفته نامه سپهرروز و پایگاه های خبری تحلیلی پویاخبر، ماناسپهر، نگاه اقتصاد و پویاروز) هم عنوان گروه برتر جام رسانه ای امید را به خود اختصاص داد.

گفتنی است:سرپرستی تیم رسانه ای پویاخبر به عهده “زینب خیرالهی” می باشد و اعضای اصلی این تیم را “اسلام انصاری فر”، “سودابه خانی”، “فرشته قاسمیان”، “زهرا قاسمیان” و “آذر دوست محمدی” تشکیل می دهند.

این تیم خود را برای حضور در جشنواره کشوری رسانه ای جام امید که اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، آماده می کند.

“محمدسبحان حسنی” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در اختتامیه این جشنواره ها با اشاره به این که آحاد مردم استان و رسانه‌ها در خلق حماسه انتخاباتی با مشارکت بالا و ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرین بودند، خاطرنشان‌ کرد: با وجود همه تلاش‌های جبهه استکبار برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، چهار راهبرد مورد انتظار مقام معظم رهبری یعنی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت در انتخابات یازدهم اسفند محقق شد.

حسنی در ادامه نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم برای آبادانی و پیشرفت استان بتوانیم تلاش کنیم و در این حوزه موفق باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم گفت: امید آفرینی و جنگ رسانه ای با دشمنان از مهم ترین رسالت خبرنگاران است و خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه نبرد با استکبار است حضور دارند.

سردار “جمال شاکرمی” با تاکید بر این که در دنیای امروز به تدریج جغرافیای ذهن‌ها در زندگی ما گسترده‌تر شد و دشمن به دنبال تغییر نگرش ما است، افزود: امروز در حضور افکار عمومی با شعار روانی رخدادها و حوادث رو به رو هستیم و دشمنان برنامه دارند و در تلاش هستند با ایجاد تردید و ابهام مقدسات ما را شکسته و واقعیت را وارونه جلوه دهند.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه مسئله‌ محوری شاخص اصلی برگزاری جشنواره ابوذر است، گفت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به فضای رسانه‌ای منتقل می‌کند و توانسته بخشی از مشکلات را حل کرده و در جهاد تبیین نقش مهمی داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام نیز در این مراسم، با بیان اینکه نهمین جشنواره ابوذر در استان با ۱۲ محور برگزار شد، گفت: شعار سال، موضوعات اجتماعی، جهاد تبیین، اربعین حسینی، فرزند آوری، ازدواج، بسیج و حوزه اقدام، پیوند صنعت و رسانه از جمله محورهای این جشنواره در استان بوده است.

” محمد علی نظری” با بیان اینکه جشنواره ابوذر با استقبال بسیار خوب اهالی رسانه استان مواجه شد، گفت: بیش از ۱۴۰۰ اثر در قالب ها و محورهای مختلف به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال شد که در نهایت با رای هیئت داوران آثار برتر برگزیده و معرفی شدند.

شایان ذکر است: در این آیین از سیدداود سجادی، مسئول دبیرخانه جشنواره ابوذر و سایر برگزیدگان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان و تیم های برگزیده جام رسانه‌ای امید تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.