تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

وحیدی: حلاوت خدمت در نظام اسلامی با رضایت رهبر فرزانه انقلاب دوچندان می‌شود

وحیدی: حلاوت خدمت در نظام اسلامی با رضایت رهبر فرزانه انقلاب دوچندان می‌شود
تهران- وزیر کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، از ابراز رضایت ایشان در خصوص امنیت مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، «احمد وحیدی» در این نامه تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که شامل بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاعاتی و امنیتی شده است و این حلاوت آنگاه دوچندان خواهد شد که رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را فراهم آورده باشد.

در ادامه نامه وزیر کشور به مقام معظم رهبری آمده است: بیانات حضرتعالی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ در رضایت از برگزاری امن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، برای مجموعه وزارت کشور به ویژه ستاد انتخابات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور مایه مباهات و افتخار است.

وحیدی افزود: وزارت کشور با نصب‌العین قراردادن راهبرد ترسیمی حضرتعالی درباره انتخابات مبتنی بر چهار مؤلفه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت، برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر انتخابات با وجود وظایف و تکالیف در قانون جدید، تمام ظرفیت خود را در ستاد انتخابات کشور، شورای امنیت و همچنین ستادهای انتخابات استان‌ها و شوراهای تأمین به کار گرفت و امروز خرسندیم که این تلاش‌ها مورد رضایت حضرتعالی قرار گرفته است.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: بی‌تردید فرامین رهبر حکیم و فرزانه همواره چراغ راه وزارت کشور خواهد بود و در این مسیر مصمم‌تر از گذشته از خدای متعال مسألت داریم در تمامی عرصه‌های مرتبط با این وزارتخانه به‌ویژه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ حوزه در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، بار دیگر با حضور مردم شریف و همیشه در صحنه، رضایت حق تعالی، حضرت ولی الله الاعظم و نائب برحق ایشان را به دست آوریم و برگ افتخار دیگری را در لوح زرین انقلاب اسلامی رقم بزنیم. با آرزوی طول عمر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و پیشرفت بیش از پیش ایران عزیز در همه عرصه‌ها، امیدواریم ادعیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و هموطنان شریف ره‌توشه ما در این مسیر باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.