تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

قدس؛ داغ بر دل نشسته جهان بشریت *سیدحرمت‌الله موسوی مقدم

قدس؛ داغ بر دل نشسته جهان بشریت   *سیدحرمت‌الله موسوی مقدم
ایلام - بیش از ۷۰ سال از آزار، عذاب، عزا و آوارگی مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم جعلی و خون‌آشام اسرائیل می‌گذرد

و در مقابل چشمان بسته و ناپاک سازمان‌های حقوق بشر تا کنون صدها هزار نفر زن و مرد این دیار کشته شده و چندین میلیون نفر دیگر نیز آواره شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا-‌ یکی از مکان‌های مهم که دارای حریم و لایق حرمت است خانه و کاشانه‌ هر فرد است که‌ ورود و خروج از آن تابع مقررات و آئین خاص است.

شاید به همین منظور گفته‌اند که چهار دیواری اختیاری”، خانه حریمی است که دارای حرمت است، قدس قبله جهان اسلام، خانه ساکنان فلسطین و محل توجه همه قلوب خدایی است و دارای قداست.

قدس خانه ساکنان خود است و باید تابع نظر و رأی آنان و ورود به این خانه بدون اجازه صاحبش همانند دیگر خانه‌ها ممنوع است و اشغال آن نیز مساوی با ریخته شدن خون و قربانی شدن جان‌های بی‌شماری است.

بیش از هفت دهه است که این خانه مقدس و قبله دل‌های مسلمانان جهان، توسط جانیان متجاوز در اوج بی‌حرمتی اشغال شده و مورد تعدی و تجاوز ناجوانمردانه قرار گرفته است.

ساکنانش آواره، حرمت آن خدشه دار و جان و روح آنان مجروح و رنجور شده، هزاران نفر نیز در دفاع از این حریم شریف، شهید و صدها هزار نفر دیگر هم مجروح، معلول و زمین گیر شده‌اند.

ده‌هاسال از اینستم مضاعف می‌گذرد و مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایات‌ رژیم جعلی اسرائیل مقاومت کرده و از آب، خاک، نام و ناموس خویش پاسداری می‌کنند و در برابر چشمان کور و زبان‌های لال و گوش‌های کَر سازمان‌های کذایی حقوق بشر، با جان خود از قبله اول عالم اسلام نگهداری و پاسداری می‌کنند و به جز نظام جمهوری اسلامی و ملت شرافتمند ایران تا کنون صدای اعتراض هیچ حاکمی از حکام اسلامی نیز بلند نشده است.
آمریکا و انگلیس از سال ۱۹۴۸میلادی تاکنون با بسیج تمام امکانات جهانِ سلطه، از این غده سرطانی حمایت می‌کنند اما قادر به تثبیت آن نشده و به یُمن اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت امروز حال و روزی بدتر از دیروز دارد.

در چهار ماهه گذشته جنون این رژیم ضد بشری به اوج رسیده و در این مقطع کوتاه بیش از ۳۲ هزار نفر از بندگان بی‌گناه فلسطین (غزه) به دست این غده چرکین شهید شده و خانه و کاشانه صدها هزار نفر دیگر تخریب و از کاشانه خویش اخراج و آواره کوه و برزن شده‌اند.

اینک که در آستان روز تاریخی قدس و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان قرار داریم، می‌طلبد که به نشانه اعلام انزجار از این جانیان جهانی و حامیان سفاک آن‌ها و در حمایت از مظلومان بی‌پناه غزه، بر اساس یک حکم اسلامی و قرار قرآنی یک‌صدا و باصفا، با شوری توأم با شُعور گِرد هم آئیم و به مظالم و مصائب رژیم غاصب فلسطین اعتراض کرده و با نثار “مرگ به همه آدم کشان و تجاوزگران دنیا”، از قداست قدس شریف حمایت کرده، از ایستادگی و مانایی آنان تجلیل و تَنفُر خود را نیز از صهیونیسم و حامیانش ابراز کنیم.

به امید آزادی قدس شریف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.