تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در اراک

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در اراک
اراک - رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل مرد ۴۲ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مرد ۴۲ ساله در شهرستان اراک در بامداد روز گذشته بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان ضمن بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و آثار بجا مانده در صحنه و همچنین در تحقیقات تخصصی به همسر مقتول مظنون که با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان همسر مقتول به طراحی نقشه قتل با همدستی جوانی ۲۵ ساله اعتراف کرد که با توجه به اعترافات وی و با هماهنگی مقام قضایی همدستش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: متهم در تحقیقات کارآگاهان و پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد مرد ۴۲ ساله اراکی با همدستی همسر مقتول به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

 

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علیرضا معیریان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی توسط مأموران کلانتری ۱۱ اراک، سرانجام سارق سابقه‌داری در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در هنگام انتقال اموال سرقتی دستگیر شد.

سرهنگ معیریان اظهار کرد: این سارق پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان با تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در حراست از اماکن مسکونی خود افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

توقیف اتوبوس حامل مواد خوراکی و لوازم صنعتی قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل انواع مواد خوراکی و لوازم صنعتی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضایی در تشریح این خبر افزود: روز گذشته مأموران ‏ایست و بازرسی شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس ‏مسافربری را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند‎.‎

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۲ هزارر و ۴۹۶ عدد ابزار آلات صنعتی، ۹۸۲ قلم شکلات و آدامس قاچاق، فاقد مدارک معتبر قانونی، کشف شد‎.‎

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۲ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اقتصادی مربوطه افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

توقیف کالای قاچاق میلیاردی در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات مأموران انتظامی دو دستگاه خودروی کامیون و وانت سواری حامل کالای قاچاق، به ارزش پنج میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ ملک حسین چگنی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این باره گفت: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان، روز گذشته در هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی کامیون و وانت سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی مأموران از این خودروها ۱۱۶ دستگاه لوازم برقی شامل جارو برقی، سرخ کن، آبمیوه گیری، پلو پز، سرخ کن، آسیاب برقی، ۲ دستگاه یخچال فریزر و ۱۲۰ عدد پارچ شیشه‌ای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ارزش پنج میلیارد ریالی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان مربوطه افزود: راننده هر ۲ خودرو با تشکیل پرونده‌، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.