تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

برگزاری مراسم شکرانه تحقق وعده صادق در مساجد سراسر کشور

برگزاری مراسم شکرانه تحقق وعده صادق در مساجد سراسر کشور
ورامین - معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق وعده صادق یکشنبه شب (امشب) در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقق وعده صادق و انتقام غرور آفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به دلیل حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌ های مسلمان و آزاده دنیا و مردم انقلابی ایران ایجاد کرده است.

وی افزود: ضمن قدردانی از اقدام به حق ، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم انقلابی کشورمان امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا بر می‌دارند.

محمودی خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین واماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان ، طهرانی مقدم در تهران ، زاهدی در اصفهان ، همدانی در همدان ، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت ۱۵ در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.