تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۰

زمان پخت در نانوایی‌های ایلام افزایش یافت

زمان پخت در نانوایی‌های ایلام افزایش یافت
ایلام - مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: زمان پخت نان در برخی نانوایی‌هایی این استان به دلیل جلوگیری از تجمع و ازدحام مردم و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافت.

کامران سلیمان‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از بررسی‌های به عمل آمده شاهد تجمع افراد و شلوغی در حدود ۴۰ نانوایی بودیم که نگرانی از نظر ابتلا و شیوع کرونا در این مکان‌ها وجود داشت به دلیل ساعت پخت آنها افزایش یافت.

وی یادآور شد: پخت نان در نانوایی‌های ایلام تا ساعت ۱۰ شب انجام می‌شود تا از تراکم جمعیت در صف نانوایی‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین تسهیل در امر تامین نان مردم، کاسته شود.

وی افزود: همچنین در راستای تسهیل امور و دسترسی مردم به نان، سهمیه آرد این نانوایی‌ها هم افزایش یافته است تا علاوه بر افزایش مدت زمان پخت، میزان پخت نان نیز افزایش یافته و از شلوغی و ازدحام در نانوایی‌ها پیشگیری شود.

سلیمان‌پور گفت: همچنین بر رعایت پروتکل‌ها، رعایت بهداشت و استفاده از مواد گندزدا، جلوگیری از گرفتن پول نقد و استفاده از کارت خوان و استفاده از ماسک در نانوایی‌ها نظارت می‌شود.

وی افزود: در بازدیدهای مکرر از نانوایی‌های سطح شهر مشاهده شده است که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: تذاکراتی به واحدهای متخلف داده شده است که امیدواریم اصلاح شود در غیر این صورت مجبور به برخورد با این افراد هستیم.

سلیمان‌پور گفت: متصدیان نانوایی‌ها به عنوان تامین کننده نان مورد نیاز مردم و سرکارداشتن با سلامتی مردم باید پروتکل‌های ابلاغی در راستای پیشگیری از کرونا را رعایت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.