تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

✔️چند خط با

پا به توپ در آن سوی مرزهای رسیدن

پا به توپ در آن سوی مرزهای رسیدن
نگاه اقتصاد - " علی ابرویی" نوجوان مستعد ایلامی با انجام تمرینات سخت و فشرده در آستانه پیوستن به تیم لیگ برتری پایتخت و عقد قرارداد است.

وقتی که پدر در فوتبال نام‌ و نشانی داشته باشد و در تیم‌های بزرگی مثل ذوب آهن اصفهان، نساجی مازندران، شاهین تهران و همچنین تیم‌دارایی ایلام‌ پا به توپ بوده و با عشق فوتبال به تو راه را نشان می دهد، دیگر حس و هیجان‌ فوتبال می رود توی تنت و تو را با خود به دنبال خودش می کشاند تا تبدیل به آرزوی بزرگت بشود و برای به دست آوردنش هر راهی را با همراهی پدر هموار کرده تا روزی بتوانی در پیراهن تیم ملی بدرخشی و به خودت افتخار کنی و برای هوادارانت دست تکان دهی و خوشحالی ات را با آنان تقسیم کنی.

” علی ابرویی” نوجوان محجوب و بااستعداد ایلامی که امروز در دنیای فوتبالی اش به افقی دوردست و دست یافتنی چشم دوخته تا پا در جای پای پدر و بزرگان فوتبال بگذارد، فراتر از مرزهای زادگاهش به میدان خواستن و توانستن در کلانشهر کرج به همراهی خانواده نقل مکان کرده تا باورهایش را به ظهور برساند و گل موفقیت را به تور دروازه ی زندگی بچسباند.

“علی” در خانواده ای ورزشکار بزرگ شده و به جز “محمد”؛ برادر کوچک هشت ساله اش که او هم یک فوتبالیست خوب و بااستعداد است، خواهرش هم در رشته ی تکواندو فعالیت دارد.

این نوجوان‌ خوش اخلاق و متین که متولد اردیبهشت ۱۳۸۴ است، سال جدید تحصیلی در مقطع دهم در رشته ساختمان درسش را ادامه می دهد.

او از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته و از ۵ سالگی فوتبال را با پدرش شروع کرده و با انجام تمرینات زیاد در کنار پدر، وارد مدرسه فوتبال شده تا بهتر در آنجا آموزش ببیند‌ و نکات مهم تری را یاد بگیرد.

” حسین ابرویی” ؛ پدر ” علی ” تا سن ۱۰ سالگی برایش مربی بدنسازی و مربی فوتبالی خصوصی گرفته تا به آمادگی بیشترش کمک کنند. او روزی سه بار تمرین با برنامه و خواب و استراحت به موقع و تغذیه مناسب دارد.

” علی” خیلی خیلی از مربی اش آقای “رضا غیابی” رضایت دارد و خرسند است که او را به این مرز از آمادگی و موفقیت رسانده تا در آینده ای روشن با یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت قرارداد ببندد و گام بزرگی را برای بزرگ شدن در سطح فوتبال کشور بردارد.

الگوی فوتبالی “علی ” در ایران “محسن مسلمان” است و در جهان هم‌ به “کریستیانو رونالدو” علاقه دارد.

او به غیر از فوتبال از والیبال و بوکس هم خوشش می آید و از بین رنگها هم رنگ “قرمز” را برتر و بهتر می داند.

مطالعه غیر درسی ” علی ” زیاد نیست ، چون بیشتر وقتش را در زمین تمرین می گذراند و بعد از آن هم به استراحت می پردازد.

آرزوی بزرگ “علی ابرویی” این است که یک روزی برای تیم ملی فوتبال ایران در پست تخصصی اش یعنی هافبک آزاد بازی کند و
امیدوار است که در آینده بتواند به آرزویش برسد و فوتبالیست بزرگی بشود.

او از پدرش و مربیان زحمتکش خودش تشکر می کند که به او راه درست را نشان داده اند تا بتواند قدم به قدم به میدان بزرگ موفقیت نزدیک شود./اسلام انصاری‌فر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.