تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه استان ایلام با شهدا تجدید میثاق کردند

جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه استان ایلام با شهدا تجدید میثاق کردند
ایلام - مراسم تجدید میثاق با شهدا و آرمان های امام راحل با حضور جمعی از اعضای شورای بسیج رسانه و رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام برگزار شد.

همزمان با اولین روز فعالیت شورای جدید بسیج رسانه استان ایلام، صبح امروز(۳ آبان) در مراسمی با حضور اعضای شورای بسیج رسانه استان در مزار شهدای گمنام بهشت رضا(ع) شهر ایلام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با نثار گل و قرائت فاتحه ادای احترام شد و با آرمان های آنان تجدید میثاق شد.

 مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان ایلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس، گفت: حضور هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان بر مزار شهدا در واقع بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی و توسعه و اعتلای کشور است.

 «محمد علی‌نظری » با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، یادآور شد: هیئت اندیشه ورز و شورای بسیج رسانه استان با حضور خود در مزار شهدا بر این باور هستند که راه شهدا در دفاع از کیان اسلامی امروز با قلم و رسانه در دفاع از ارزش ها و باورهای دینی ادامه دارد.

 وی بیان کرد: رسانه ها استان ایلام همواره در جریان سازی فرهنگی و اطلاع رسانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و امروز نیز بسیج رسانه در تلاش است که زمینه های لازم برای تعامل همه رسانه ها را برای توسعه استان و فرهنگ سازی در عرصه های مختلف فراهم کند.

 رئیس شورای بسیج رسانه استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در شورای جدید اصل بر تعامل و همکاری سازنده با اصحاب رسانه استان است، ابراز کرد: در راستای بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا، امروز جمعی از اصحاب رسانه و شورای بسیج رسانه در مزار شهدا حضور یافتند تا بار دیگر با آرمان های بلند شهدای عزیز تجدید میثاق کنند.

 «پژمان مهدوی» تصریح کرد: بسیج رسانه استان ایلام همواره بر استمرار راه شهدا در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و رسانه تاکید داشته و با بهره گیری از نور شهدا، برای رفع مشکلات اصحاب رسانه استان تلاش خواهد کرد.

 گفتنی است، در دور جدید انتخابات شورای بسیج رسانه استان ایلام که هفته گذشته برپا شد، پژمان مهدوی به عنوان رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام و صفر پور به عنوان نایب رئیس این شورا از سوی اعضای سازمان بسیج رسانه استان ایلام برگزیده شدند./منبع: خبرگزاری شبستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.