تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

عدم کمبود کپسول اکسیژن در استان با فعالیت مستمر واحد تولید اکسیژن ساز مانشت + گزارش تصویری

عدم کمبود کپسول اکسیژن در استان با فعالیت مستمر واحد تولید اکسیژن ساز مانشت + گزارش تصویری
.

ایلام – نگاه اقتصاد – رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با حضور اصحاب رسانه در بازدید از واحد تولیدی اکسیژن ساز مستقر در شهرک صنعتی ایلام  خبر داد: در واحد تولیدی اکسیژن ساز مانشت مهر ایلام  با توجه به وضعیت اعلام شده، طی روزهای گذشته و کمبود گاز اکسیژن در مراکز درمانی استان، با همکاری بازرسی کل استان هماهنگی های لازم با واحد تولیدی اکسیژن ساز مانشت مهر ایلام فعال در شهرک صنعتی  انجام شد و با رفع مشکلات اولیه فعالیت تولید اکسیژن در این واحد به ۲ برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکلی در تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در استان وجود ندارد و این واحد تولیدی که قبل از ایام شیوع ویروس کرونا با ظرفیت ۲۵ درصدی فعال بود، با رفع مشکلات اولیه و تلاش شبانه روزی عوامل مربوطه روزانه ۵۰۰ کپسول ۴۰ لیتری تولید و در اختیار نهادهای ذیربط قرار می دهد.

محمدرحیمی گفت:  کارگاه تولید اکسیژن ساز مانشت مهر ایلام برای پاسخگویی به نیاز بیماران کرونایی با همه توان در حال فعالیت است و توانسته  بخش زیادی از اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها و بیماران کرونایی را در این کارگاه تولید کند.

در ادامه این بازدید حبیب الله باقری  مدیر واحد تولیدی اکسیژن ساز مانشت مهر ایلام در سخنانی افزود: با تهیه و تأمین مایع اکسیژن از عسلویه به استان، فعالیت این واحد تولیدی در این ایام که نیاز مبرم به اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی در سطح بالایی قراردارد، به ۲ برابر افزایش یافته است و با تهیه اکسیژن مایع، ظرفیت تولید به یک و نیم برابر رسیده است و اکسیژن تمامی بیمارستان های استان تأمین گردیده  است.

وی ادامه داد:  برای تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران زمینه ای چون آسم، سرطانی، ریوی و افراد جانباز، در مدت فعالیت این واحد تولیدی اکسیژن مورد نیاز این قشر از بیماران را رایگان  در اختیار آنها قرار داده است.

این مسئول خاطر نشان ساخت: این واحد تولیدی حوزه شمالی استان تا شهرستان مهران را برای اکسیژن تحت پوشش قرار  می‌دهد و ۱۵ نفر نیرو در این واحد مشغول به‌کار هستند و این واحد تنها واحد فعال استان است که انتظار می رود مطالبات آن به روز پرداخت شود تا با نقدینگی در اختیار به لحاظ تأمین کپسول مشکل نداشته باشیم.

باقری، مدیر واحد تولیدی مانشت مهر ایلام در پایان ضمن اشاره به مشکلاتی که ممکن است برای خط تولید به وجود بیاید، گفت:  در این صورت باید کپسول اضافه وجود داشته باشد و در خصوص لجستیک حمل و نقل گاز مایع، هم برای رفت  و هم برگشت با کمبود روبه‌رو نباشیم./سودابه خانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.