تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می شود

آب شرب برخی مناطق شهر ایلام امروز قطع می شود
ایلام - شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با صدور اطلاعیه ای از قطعی یا کمبود آب شرب برخی مناطق شهر ایلام طی امروز یکشنبه خبر داد.

در این اطلاعیه که امروز یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار داده شده، آمده است: به اطلاع شهروندان محترم ایلام می رساند به علت بارندگی شب گذشته، کدورت آب چشمه گل کل بالا رفته و از ساعت یک بامداد امروز یکشنبه پمپاژ آب به داخل شهر قطع و به دنبال آن آب مناطق بلوار امام خمینی (ره)، بلوار جمهوری ، خیابان بعثت ، محله بانبرز، خیابان آیت الله حیدری ، محله نوروز آباد ، شادآباد ، خیابان پاسداران ، خیابانهای اطراف مسجد جامع ، بلوار آزادی و بلوار خرمرودی با افت فشار و یا قطعی مواجه خواهند شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اکیپهای حوادث و اتفاقات درحال رفع این مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر مشکل پمپاژ آب برطرف می شود.

آبفای ایلام در این اطلاعیه از شهروندان خواسته تا ضمن رعایت اصل صرفه جویی نسبت به ذخیره سازی به موقع آب مورد نیازخود اقدام کنند.

گفتنی است که کار بازسازی چشمه گل کل آب شهر ایلام با پیشرفت فیزیکی مناسب درحال انجام است که ظرف چند هفته آینده تکمیل و این مشکل برای همیشه مرتفع خواهد شد.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.