تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

بهره گیری وسایل نقلیه عمومی مسافری فقط با ظرفیت ۵۰ درصد حمل مسافر

بهره گیری وسایل نقلیه عمومی مسافری فقط با ظرفیت ۵۰ درصد حمل مسافر
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بهره گیری وسایل نقلیه عمومی مسافری فقط با ظرفیت ۵۰ درصد امکان پذیر است. 

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ناوگان عمومی حمل مسافر نقش اساسی در جابجایی مسافران دارد و شرکت های حمل و نقل باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و با در نظر گرفتن حفظ سلامت مسافران با ظرفیت ۵۰ درصد نسبت به حمل مسافر اقدام کنند .

وی افزود: شرکت های حمل و نقل مسافری موظفند قبل از صدور بلیت برای مسافران، وضعیت سلامت آنها را از طریق سامانه بر خط رصد کرده و از سوار کردن افرادی که تست کرونای آنها مثبت بوده و بایستی در قرنطینه باشد ممانعت کنند.

وی اضافه کرد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی سرپوشیده وسایل نقلیه برای راننده و مسافران الزامی بوده و پاسگاههای پلیس راه بر این موضوع نظارت می کنند .

سرهنگ همتی زاده گفت: از ابتدای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی تا کنون بیش از یک هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف به علت عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و عدم فاصله گذاری اجتماعی در هنگام سوار کردن مسافر و عدم استفاده از ماسک اعمال قانون شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.