تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

دستگیری باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای و کشف ۷۰ فقره سرقت 

دستگیری باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای و کشف ۷۰ فقره سرقت 
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسايي و دستگيري باند 8 نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای با 70 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ “علی مهری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت های منزل، طلاجاو … در مناطق مختلف شهر ایلام ، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : مأموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند اعضای باند ۸ نفره سارقان غیر بومی و حرفه ای را که در قالب ۲ گروه ۴ نفره فعالیت می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی آنها را در استان های مرکزی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۲ دستگاه خودرو سواری که متهمان با استفاده از آنها سرقت می کردند نیز توقیف شده است، تصریح کرد: این باند حرفه ای اعمال مجرمانه خود را در استان ها و شهر های مختلف کشور و بین ساعت های ۷ غروب تا ۱۱ شب انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۷۰ فقره انواع سرقت از جمله سرقت طلاجات، وجه نقد ، اشیاء قیمتی و … اعتراف کردند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه تعدادی اقلام مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال از سارقان کشف شده، گفت: مالباختگان با ورود به سامانه “نما” با نشانی www.polici.ir می توانند با کدی که پلیس در اختیار آنها قرار میدهد و با شناسائی اموال مسروقه خود و ارائه مدارک آن را از پلیس آگاهی تحویل بگیرند.

وی در پایان به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.