تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

۵۸ واحد مسکونی به محرومان استان ایلام واگذار شد

۵۸ واحد مسکونی به محرومان استان ایلام واگذار شد
ایلام- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۵۸ واحد واگذار و ۴۱۶ مورد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

حبیب الله محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:‌ تاکنون پرونده یک هزار و ۵۰۲ واحد به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد ۴۴۴ مورد عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان افزود: عملیات پی کنی یک هزار و ۷۲ واحد انجام شده و ۷۸۳ واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، عملیات دیوار کشی ۵۳۸ واحد تکمیل و ۴۱۶ واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

محبی با اشاره به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن در استان ایلام طی سال گذشته تاکید کرد: سال ۹۸ تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل و طرح ویژه مسکن روستایی به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت (سال ۹۸) از محل اعتبارات سیل تعداد ۱۱ هزار واحد روستایی تعمیر و کمک معیشتی پرداخت شده است.

برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره چهار و پنج درصد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان ایلام ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر معادل ۷۳ صدم درصد جمعیت کل کشور است و رتبه آخر میزان جمعیت را در میان استان‌ها دارد.

استان ایلام دارای ۶۰۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۸۲ هزار نفر است./اختصاصی ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.