تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

فرماندار ویژه دهلران:

سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری سلستین دهلران

سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری سلستین دهلران
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه مرزی دهلران گفت: بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی در احداث کارخانه فرآوری سلستین و کربنات استرانسیم در این شهرستان اعلام کرده است.

 

لطیف صادقی روز چهارشنبه در دیدار با سرمایه گذار کانی سنگ سلستین در نزدیکی روستای حاضرمیل بخش مرکزی شهرستان دهلران اظهار داشت: سرمایه گذار آماده فعالیت در این معدن است و قصد دارد کارخانه تولید فرآوری سلستین و کربنات استرانسیم در منطقه راه اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه در این کارخانه سنگ خام سلستین را به محصولات با ارزش تری تبدیل می کنند، افزود: این طرح نقش مهمی در اشتغال منطقه دارد و سرمایه گذار هم اکنون در محل معدن مشغول کار است.

فرماندار ویژه دهلران با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی که کننده کار باشند، تاکید کرد: چهار هکتار زمین برای احداث این کارخانه نیاز است.

صادقی، دهلران را قطب انرژی، معادن و کشاورزی دانست و یادآور شد: سلستین جز سه کالای صادراتی است و تلاش می شود با حمایت از سرمایه گذار گامی در جهت تولید و اشتغال و صادرات برداریم.

وی بر لزوم مطالعات بیشتر برای مکان یابی و پیگیری سرمایه گذار از طریق مراجع مربوطه تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی باید مد نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.

شهرستان گرمسیری دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.