تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

استاندار:

ایلام رتبه نخست روزهای بدون فوت کرونا را در کشور کسب کرد

ایلام رتبه نخست روزهای بدون فوت کرونا را در کشور کسب کرد
ایلام - استاندار ایلام گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت از اول آذر تا ۱۰ دی ماه جاری، استان ایلام با هفت روز بدون فوتی در رتبه نخست کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه اظهار داشت: استان های بوشهر، هرمزگان و قم به ترتیب با ۶، سه و سه روز بدون فوتی در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه هر روز بدون فوتی کرونا در استان خبری خوشحال کننده برای ستاد کرونا است، افزود: بر اساس این گزارش در این بازه زمانی در ۱۵ استان کشور روز بدون فوتی کرونا ثبت شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: در شرایط کرونایی هر روز بدون فوت کرونا یک روز خوب برای همه است و این خوشحالی مدیون همراهی و همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پای کار بودن همه دستگاه های درگیر در ستاد استانی مبارزه با کرونا است و از این همراهی و همدلی مردم و مسوولان در مبارزه با این ویروس تقدیر می کنیم.

سلیمانی دشتکی ضمن تاکید بر اجرای کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی تا ریشه کنی بیماری، ابراز امیدواری کرد: با تداوم این همراهی و همکاری خوب مردم با ستاد کرونا شاهد بهبودی بیشتر در شرایط پیش رو نیز باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.