تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

اقتدار ایران اسلامی دشمنان راوادار به تسلیم می‌کند نه کاخ نشینی * حسین ملکی اصل

اقتدار ایران اسلامی دشمنان راوادار به تسلیم می‌کند نه کاخ نشینی  * حسین ملکی اصل
نگاه اقتصاد - ✍حسین ملکی اصل/جریان اصلاح طلب و غرب گرای ایران آب خوردن مردم را به برجام گره زدند و گفتند که دنیای امروز دنیای گفتمان است نه ..!!
کره جنوبی چندساله که به بهانه تحریم ۷میلیارد دلار از داریی های ایران رو مسدود کرده،دستگاه دیپلماسی ایران با سیاستها وبی تدبیریهایی که در پیش گرفته نتوانست جهت آزاد سازی پولهای بلوکه شده کاری کند در این چند سال که ملت ایران به حق و حقوق خود برسند
اما بچه های انقلابی سپاه پاسدران به دنیا و خودفروختگان غربی و جریانات ساده لوح داخلی فهماندند که دنیای امروز دنیای اقتدار و موشک است.
پس از توقیف کِشتی کره جنوبی در آب های خلیج فارس توسط سپاه پاسداران،۲تیم مذاکره کننده از کره جنوبی راهی ایران شدند و به مقامات ایرانی بابت پرداخت بدهی هایشان اطمینان و تضمین های لازم را دادند.
این اقدام انقلابی سپاه پاسداران به دنیا نشان داد که دوران یکه تازی آمریکا و فشار بر ملت ها و کشورها تمام شده است و تحریم و تهدیدهای رژیم تروریستی آمریکا پوچ و پوشالی است.
دنیا بداند که فرزندان رشید و سرافراز ایران زمین در برابر منافع ایران و ایرانیان با کَسی شوخی ندارند.
هرج ومرجی را که آمریکا،غرب و تفاله های دنباله روشان در جهان درست کرده اند را فقط نیروهای انقلابی و ولایی ایران زمین میتوانند کنترل کنند،آری دنیای امروز، دنیای موشک و قدرت است که در میدان نبرد کارساز است، نه دنیای گفتمان و نشستن در کاخ های ولنجک و تفریح در استخر کوشک…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.