تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

معضلات اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی مسئولان / اطلاع رسانی و آموزش همگانی از ابزارهای کارآمد پلیس در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی

معضلات اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی مسئولان / اطلاع رسانی و آموزش همگانی از ابزارهای کارآمد پلیس در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی
.

نگاه اقتصاد – معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه معظلات اجتماعی امروز به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسئولان به شمار می آید، گفت : آموزش همگانی و اطلاع رسانی از ابزارهای کارآمد پلیس در راستای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است.

سرهنگ “فرزاد یاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : یکی از شاخصه های پلیس جامعه محور استفاده از توانمندی های عمومی در راستای تولید امنیت و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و تعریف امنیت مشارکتی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امری ناممکن است ، افزود : جلب مشارکت های مردمی زمینه ساز ارتقاء انضباط اجتماعی و اخلاقی ، افزایش سطح احساس امنیت ، کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه برنامه های آموزش همگانی و ارتقاء فرهنگ احترام به قانون خواهد شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام ادامه داد : آموزش همگانی و اطلاع رسانی از ابزارهای کارآمد پلیس در راستای کاهش آسیب ها و ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه است.

وی تصریح کرد : معضلات اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مسئولان به شمار می رود و معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام در این زمینه با تهیه کلیپ، عکس نوشته، موشن گرافی ، پیام های مشاوره ای و مذهبی ، نکات حقوقی و …. بصورت روزانه و در حوزه فضای مجازی و حقیقی و در راستای آگاهی بخشی جامعه تلاش می کند.

وی ادامه داد : همچنین پلیس با تمام توان و با برگزاری جلسات تخصصی ، ریشه یابی دقیق و علمی علل بروز ناهنجاری ها و برنامه ریزی مناسب برای مقابله و کاهش معضلات را در پیش گرفته است.

سرهنگ یاسمی گفت : زمانی ما می‌توانیم در کارهایمان موفق باشیم که مردم را در کنار خود داشته باشیم و از این پشتوانه بزرگ حداکثر استفاده را کنیم، چراکه نقش مشارکت های مردمی برکسی پوشیده نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.