تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادهای اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان است

پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادهای اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان است
.

 

نگاه اقتصاد – رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان گفت : پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادهای اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان است.

 

سرهنگ”مهرداد علی محمدی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : مبارزه با سرقت و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین موضوع در حوزه مقابله با جرایم مختلف امر پیشگیری است ، افزود : پلیس با به کارگیری از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود و تعامل گسترده با دیگر ارگان ها در کاهش وقوع جرم در جامعه اهتمام ورزیده و اگر همگان به وظایف خود به درستی عمل کنند ، قطعا اتفاقات خوبی در کاهش جرائم به ویژسرقت رخ خواهد داد.

 

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ، اعتیاد و بیکاری را از عوامل اصلی وقوع سرقت برشمرد و ادامه داد : دلیل اکثر جرایم در جامعه اعتیاد است و کاهش اعتیاد می تواند در کاهش سایر بزهکاری ها موثر واقع شود.

 

سرهنگ علی محمدی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادهای اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان در مراقبت از اموال خود دانست و گفت : با رعایت اصول پیشگیری حذف زمینه های وقوع جرم برای سارقان امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.