تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

قدردانی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از حماسه حضور مردم در انتخابات

قدردانی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام از حماسه حضور مردم در انتخابات
سردار شاکرمی در پیامی از خلق حماسه حضور مردم استان ایلام در انتخابات ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای تقدیر کرد.

 

متن پیام سردار«جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به شرح زیر است:

 

مردم غیور و زمانشناس ایلام، حضور پرشور و دشمن شکن شما در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر حماسه ای سترگ و بی بدیل در دفتر افتخارات بی شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

 

حماسه ای که شما در میدان انتخابات خلق کردید، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه ای دامت برکاته، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد و یقینا جایگاه شما مردم عزیز ایلام بر قله های این غرور و افتخار ملی می درخشد.

 

لبیک شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که به رغم وجود همه مشکلات اجتماعی و معیشتی و تبلیغات شبانه روزی بدخواهان و خام اندیشان، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان های امام راحل ره و انقلاب حفظ خواهید کرد.

 

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

 

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی، بر خود لازم میدانم از کلیه آحاد و اقشار شریف، ولایت مدار و انقلابی استان ایلام، نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار، هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، دادگستری، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، هیات مذهبی و ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان سپاه های نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج که در راه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ایران عزیز، تلاش و مجاهدت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. والسلام علیکم و رحمه الله

 

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی – فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری شبستان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.