تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۵۱

بریمانلو: دفاع از آرمان‌ها و مردم فلسطین از قهرمانی ارزشمندتر است

بریمانلو: دفاع از آرمان‌ها و مردم فلسطین از قهرمانی ارزشمندتر است
تهران - ملی‌پوش جودو با بیان اینکه دفاع از آرمان‌های نظام و مردم مظلوم فلسطین از مدال و قهرمانی ارزشمندتر است گفت: حضور در المپیک را به همین دلیل از دست دادم و آرزو دارم این فرصت را داشته باشم تا به دیدار رهبر معظم انقلاب بروم.

محمد محمدی بریمانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و قهرمانانی که در راه دفاع از مردم و کودکان مظلوم فلسطین از رویارویی با حریفان رژیم صهیونیستی خودداری کرده بودند، برگزار شد و من هم به عنوان یکی از ورزشکارانی که از این حرکت دفاع کرده بودم مورد تقدیر قرار گرفتم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل تعلیق ناجوانمردانه فدراسیون جودوی ایران مسابقات ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ فدراسیون جهانی را از دست دادم و با وجود اینکه تنها المپین ایران در بازی‌های المپیک توکیو بودم، نتوانستم به توکیو  بروم.

جودوکار وزن ۷۳ کیلوگرم کشورمان تاکید کرد: اگر این مساله بازهم اتفاق بیافتد بازهم همین کار را می کنم و از کودکان مظلوم فلسطین دفاع می کنم.

وی افزود: من مدال‌های آسیایی و جهانی را دارم و خیلی دوست داشتم مدال المپیک را نیز به کارنامه ورزشی خود اضافه کنم اما دفاع از آرمان‌های ایران و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به مراتب از مدال و قهرمانی ارزشمندتر است و برای همین اگر بارها هم در چنین شرایطی قرار بگیرم در راه خود مصمم هستم.

محمدی بریمانلو گفت: هیچ ورزشکاری نیست که بگوید مدال المپیک بی ارزش است و یا دنبال آن نیست چرا که آمال و آرزوهای هر ورزشکاری حضور در المپیک و مدال این بازی‌هاست. اما من راه خود را انتخاب کردم، تا امروز سه مرتبه مقابل ورزشکاران این رژیم حضور نیافتم و اگر صدبار دیگر هم اتفاق بیافتد در همین راه مصمم هستم.

وی تاکید کرد: تنها درخواست و خواسته من این است که بتوانم رهبر معظم انقلاب را از نزدیک ببینم. البته یک بار این فرصت را داشتم اما به دلیل حضور در مسابقات از این دیدار محروم شدم اما واقعا دوست دارم این اتفاق خوب در زندگی من بیافتد.

وی ادامه داد: من و سایر ورزشکارانی که در این راه قدم گذاشته‌ایم تنها یک درخواست داریم و آن این است که رهبر انقلاب دست نوازش بر سر ما بکشد و امیدوارم هر چه زودتر دیدار ایشان برای من محقق شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.