تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا وارز در ایلام

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا وارز در ایلام
نگاه اقتصاد -  فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش 62درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در هشت ماهه نخست سال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “دلاور  القاصی مهر” در هفتمین نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در تولید امنیت توفیقی حاصل نخواهد شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان ایلام با همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال تا کنون ۱۸مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۲ هزار  ۳۰۰رأس احشام و ۴۲۰ تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در همین مدت بیش از ۱۱۰ هزار قطعه مرغ، ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ۳۷۶ نفر دستگیر، و ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو در این زمینه ها متوقف و روانه پارکینک شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی، محموله های قاچاق توسط کارشناسان بیش از۳۲۰ میلیارد ریال تعیین شده، گفت: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶۲ درصد افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

سردار القاصی مهر،در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و سازمانهای دخیل در امر مبارزه با قاچاقا کالا و ارز، عنوان داشت: مبارزه جدی و همه جانبه  پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه  می شوند ادامه دارد،و با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.