تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

تشکیل ۱۷۲ پرونده تخلف صنفی در دهلران

تشکیل ۱۷۲ پرونده تخلف صنفی در دهلران
ایلام - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: طی هشت سال جاری ۱۷۲ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل شده است.

 

مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار دهلران بیشتر تخلفات این واحدها را گرانفروشی ، درج نکردن قیمت و رعایت نشدن بهداشت برشمرد و اظهار داشت: این واحدها در مجموع به هشت میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال جریمه شدند.

وی از پنج هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی در مدت یاد شده خبر داد و افزود: این ایام بازرسی ها با توجه به در پیش بودن شب یلدا تشدید می شود.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت همخوانی قیمت مرغ با نرخ مصوب تاکید کرد و نظارت مستمر ، هدفمند و دقیق بر بازار را خواستار شد و گفت: متولیان باید ضمن توجه به وظایف خود مصوبات جلسات را دقیق عملیاتی کنند.

عسگری با اشاره به واگذاری تنظیم بازار به جهاد کشاورزی و مشارکت سپاه و بسیج و سایر اعضا در این مهم یادآور شد: مقابله با گرانفروشی ، رصد قیمت ها ، فعالیت نانوایی ها و جلوگیری از تعطیلی خود سرانه آنهادر اولویت برنامه های اعضای ستاد تنظیم بازار باشد.

وی بر ضرورت اجرای گشت های مشترک ، تامین اقلام و کالاهای اساسی ، جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در شهرستان تاکید و به تفاوت پدیده گرانی با گرانفروشی اشاره و بر ضرورت رصد اختلاف قیمت ها اشاره و اضافه کرد: این موضوعات را متولیان بصورت ویژه رصد کنند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به ضرورت ایجاد نمایشگاه های بهاره و پائیزه از طریق  ستاد استانی کرونا گفت: نیاز است شهرداری در خصوص فعال کردن جمعه بازار در شهر دهلران پیگیری های لازم را انجام دهد.

عسگری بر ضرورت نظارت دقیق بر توزیع اقلام یارانه ای در شهرستان تاکید و گفت: استقرار قاضی مستقل تعزیرات در شهرستان از دیگر نکات مورد نیاز در حوزه تنظیم بازار است./ایرنا

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.