تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

محتوای دست نوشته شهید سلیمانی که به رهبر معظم انقلاب تقدیم شد، چه بود؟

محتوای دست نوشته شهید سلیمانی که به رهبر معظم انقلاب تقدیم شد، چه بود؟
تهران- نرجس سلیمانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران و دختر شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی، در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، متن دست نوشته ای که روز گذشته به رهبر معظم انقلاب تقدیم شده بود را در جلسه شورای اسلامی شهر پایتخت قرائت کرد.

نرجس سلیمانی روز یکشنبه در جریان سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار روز گذشته خانواده سردار سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقدیم دست ‏نوشته‏ ای از سردار دل‏ها به ایشان، متن این دسته نوشته را قرائت کرد.

در این دست نوشته آمده است: «من به دنبال قاتلم می‏گردم و چقدر مشتاق دیدارش هستم. او مرا به قله سعادت خواهد رساند. بیا، خواهش می‏کنم بیا، تحملم تمام شد، بیا، بیا با تیغ برهنه برنده، گلوی من آماده بریدن، و خون من آماده جهیدن از جسم است. بیا از این زندان رها کن مرا، این کلید قفل اسارتم، بیا. من مقلد آن آزاده ام که گفت قسم به خدا که اگر مرا شهید کنی، شفاعتت می‎کنم. خداوندا تو شاهدی که در این بیابان‎ ها و شهرها به دنبال چه می‏گردم. ای عزیز مقتدر مرا به گمشده‏ ام برسان».

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعضای ستاد بزرگداشت و خانواده آن شهید والامقام روز گذشته(شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.