تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

امام جمعه ایلام: منش جهادی و اخلاقی حاج قاسم الگوی مجاهدان عالم شده است

امام جمعه ایلام: منش جهادی و اخلاقی حاج قاسم الگوی مجاهدان عالم شده است
ایلام -  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشی، جهاد و اخلاق عملی حاج قاسم سلیمانی برای همه آزادیخواهان جهان به یک الگو تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در گردهمایی روحانیون تبلیغی ضمن بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی با جهاد خود مظلومان را از دست ستمگران نجات و توانست داعش را نابود کند.

وی افزود: شهید سلیمانی بدون هیچ تشریفاتی و در عمل و با صداقت و اخلاص به معنای واقعی تمامی تلاش خود را برای احقای حقوق مظلومان بکار گرفت.

امام جمعه ایلام ادامه داد: رفتار و عمل حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک الگو در جهان شناخته می شود و باید این مکتب به جوانان عصر جدید نیز شناساند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره ه ویژگی های روحانیون تاکید کرد: وظیفه حراست از دین و آخرت مردم به روحانیون سپرده شده است و این مسئله در شرایط کنونی بیش از گذشته احساس می شود.

وی اضافه کرد: کوچکترین حرکات انسان ها در نظر خداوند مورد توجه و آزمون قرار می گیرد و قشر روحانی نیز باید با درک این مسئله در اجرای وظایف خود اهتمام داشته باشند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: دنیا یک ابزار است و در یک مقطع کوتاه داخل در قید حیات هستیم و به روایتی ما خواب هستیم و زمان فوت زنده می‌شویم، پس باید تلاش کنیم در این برهه زمانی کوتاه هرچه بیشتر در کسب کمالات بکوشیم.

وی تصریح کرد: ایمان می تواند یک شخص را به درجات بالای معنوی برساند ، روحانیون بعنوان مبلغ دین در هدایت انسان ها بسیار فوق العاده مهم و تاثیرگذار هستند و باید نقش خود را بخوبی در این راستا ایفا کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: دل کندن از دنیا برای انسان وابسته به دنیا و مادیات بسیار سخت و دشوار است و اگر کسی دنیاگرا شد، کار انسان و مبلغان بسیار سخت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.