تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

امام جمعه ایلام: القای یاس بین جوانان و دانشجویان از برنامه‌های دشمن است

امام جمعه ایلام: القای یاس بین جوانان و دانشجویان از برنامه‌های دشمن است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن با تبلیغات و توان رسانه‌ای گسترده خود به دنبال یاس‌آفرینی در بین مردم به ویژه نسل جوان و قشر دانشجو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور، اظهار کرد: دشمنان اهداف پلید خود در ایجاد یاس و سیاه‌نمایی در کشور را با ابزار رسانه و تبلیغات عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: با وجود هجمه‌های سنگین دشمنان، شاهد رویش‌ها و آورده‌های کشور در عرصه جهانی هستیم و ایران اسلامی با علم و پیشرفت به مقابله با دشمنان در عرصه جهانی رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار یادآور شد: دشمن با قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در تزریق ناامیدی و ناتوانی جامعه می‌کند و با انکار موفقیت‌ها در حوزه‌های مختلف، ضعف‌ها را برجسته می‌کند.

وی تاکید کرد: جوانان و دانشجویان باید بیشتر از گذشته وارد عرصه خلق علم شوند چرا که فردای کشور در دست جوانان و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز عالی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به جشنواره نشریات دانشجویی، تصریح کرد: توانمندی جوانان و دانشجویان کشور در جشنواره ها دیده می شود و نوآوری‌های خلاقانه دانشجویان در عرصه‌های مختلف در قالب این گونه جشنواره‌ها مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور نیز گفت: نشریات اعم از دانشجویی یا رسانه ای همواره در سطح جامعه تأثیرگذاری داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبوی افزود: علم، توجه و توان سه شاخص موفقیت و رشد در جامعه است که نسل جوان و دانشجویان در مسیر علم و پژوهش توام با خداشناسی، ارزش های دینی، اصول حقوقی دین و اخلاق گام بردارند.

وی با بیان اینکه رسانه هم تهدید و هم فرصت است، ادامه داد: دانشجویان و جوانان باید این تهدید را مدیریت و به فرصت تبدیل کنند و این امر فقط در گرو توجه همراه با مسوولیت پذیری و پرهیز از غفلت است.

حجت‌الاسلام نبوی توانایی بر مبنای اصلاح پذیری توام با تفکر، موعظه و ذکر خدا را آخرین مولفه رشد برشمرد و ادامه داد: توانایی به عنوان آخرین شاخص باید منجر به اصلاح گری فکری و رفتاری افراد شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور با حضور ۲۷ استان به میزبانی استان ایلام با حضور هیات رئیسه دانشگاه پیام نور کشور و مسئولان استانی برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.