تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

امام جمعه ایلام:

۴۰ درصد مردم از آسیب دیدگان کرونا حمایت کردند

۴۰ درصد مردم از آسیب دیدگان کرونا حمایت کردند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ۴۰ درصد مردم این استان در حمایت از اقشار خسارت دیده بر اثر بیماری کرونا مشارکت داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه در آیین آغاز توزیع کمک های نقدی مومنانه بین خانواده های نیازمند ایلام افزود: در این زمینه نگاه ها تنها مختص افراد خیر نبود و بسیاری از مردم با وجود عدم برخورداری از وضعیت رفاهی مطلوب ولی در این زمینه مشارکت داشتند.

وی با ذکر اینکه انفاق و حمایت از نیازمندان در دین مبین اسلام و قرآن کریم مورد تاکید فراوان قرار دارد، ادامه داد: کرونا آزمونی برای مردم بود که خوشبختانه سرافراز از آن بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: تاکید دین اسلام حمایت انسان ها از یکدیگر بویژه در مسایل مادی بوده و بهترین الگو در این زمینه حضرت علی(ع) است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: این کمک ها شامل هدیه کارت دو میلیون ریالی است که به دو هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند که توسط طلاب و روحانیان شناسایی شده اند اهدا می شود.

حجت الاسلام محمد فتاحی مجموع این کمک های نقدی را چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این هدایای نقدی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در اجرای پویش کمک مومنانه بنیاد مستضعفان بین این خانواده ها قرار گرفته است.

شیوع بیماری کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال تاکنون موجب ضرر اقتصادی به شمار زیادی از مشاغل شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.