تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان ایلام منصوب شد

مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان ایلام منصوب شد
نگاه اقتصاد - طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور، پرویز ناصری، به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان ایلام، در آیینی بصورت ویدیوکنفرانس با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نجفی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری، طی حکمی از سوی اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور، پرویز ناصری به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام منصوب و از خدمات نوراله تیموری، مدیرعامل سابق این شرکت تجلیل شد.

در این مراسم مهندس مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی سخنانی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج)، از نگاه ویژه دولت در جهت محرومیت زدایی خبر داد و گفت: در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات خوبی برای شهرها و روستاها لحاظ شده و در قالب طرح محرومیت زدایی اعتبارات مناسبی تزریق خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود از تلاش ها و زحمات نوراله تیموری مدیرعامل سابق شرکت آبفا ایلام تجلیل نمود و برای پرویز ناصری مدیرعامل جدید این شرکت در پیشبرد اهداف صنعت آب و فاضلاب در استان ایلام، آرزوی توفیق نمود.

در ادامه نوراله مدیرعامل سابق شرکت آبفا استان ایلام به ارائه ی گزارشی از عملکرد ۲ ساله ی خود در شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت و خواستار همکاری همه جانبه ی کارکنان این شرکت با مدیرعامل جدید شد.

پرویز ناصری مدیرعامل جدید شرکت آبفا استان ایلام نیز طی بیاناتی خدمت و مسئولیت در شرکت آبفای استان را یک وظیفه سنگین بیان نمود و خواستار همکاری و یاری همه ی همکاران جهت رساندن بار سنگین این مسئولیت به سرمنزل مقصود شد.

وی گفت: خوشبختانه در جای جای این استان، شاهد اقدامات مطلوب در حوزه ی آب و فاضلاب هستیم که جا دارد از تلاش های مدیران عامل سابق و اسبق و همینطور همکاران خدومم در این شرکت قدردانی نمایم.

نجفی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری نیز در این آیین با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از پروژه های آب و فاضلاب، اظهار داشت: برای تداوم خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، خواستار همراهی و همکاری همه کارکنان آبفا برای نیل به این مهم هستیم.

همچنین در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های نوراله تیموری، پرویز ناصری، به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام منصوب و حکم مدیرعاملی او برای مدت ۲ سال ابلاغ شد.

لازم بذکر است: رییس اداره برنامه‌ریزی آبفای روستایی و معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان ایلام،مدیر حراست آبفای روستایی ، عضو اصلی هیأت مدیره ، مدیر تصفیه شرکت آبفای روستایی از مسئولیتهای پرویز ناصری بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.