تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

دولت می‌تواند شعار «تولید؛دانش بنیان، اشتغال‌زایی» را عملیاتی کند

دولت می‌تواند شعار «تولید؛دانش بنیان، اشتغال‌زایی» را عملیاتی کند
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به عقیده من دولت سیزدهم می‌تواند شعار سال را عملیاتی کند و این در حالی است که برخی دولت‌ها صرفاً پیرامون شعار سال، سخنرانی می‌کردند!

 

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌زایی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته در ارتباط با اقتصاد و تولید، شعارهای مناسبی را انتخاب کرده بودند و امسال نیز در امتداد شعار سال‌های قبل با غنای بیشتر، شعار «تولید؛ دانش بیان و اشتغال‌زایی» را برگزیدند.

وی افزود: با توجه به اینکه وارد قرن جدید شدیم، نیازهایی که در کشور احساس می‌شود مربوط به تولید و همچنین تولید متصل به دانش است که منجر به شکوفایی اقتصادی می‌شود. محصولاتی که شرکت‌های مختلف دانش بنیان در این مدت تولید کردند دانشگاه‌ها را به سمت صنعت و تولید سوق داده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: مطلب دیگری که مردم و بسیاری از جوانان را رنج می‌دهد مربوط به موضوع اشتغال است. دانشگاه‌های ما تعداد زیادی جوانان تحصیل کرده، پرورش داده‌اند و همه آنها در حوزه کارآفرینی توانمند هستند که اگر تولید، دانشگاه و دانش به یکدیگر متصل شوند، با توجه به همتی که دولت سیزدهم دارد می‌تواند موجب شکوفایی اقتصادی در جامعه ایرانی و میان جوانان شود.

سجادی ضمن اعلام امیدواری از عملکرد دولت سیزدهم به منظور تحقق بخشیدن به شعار سال، تاکید کرد: به عقیده من این دولت می‌تواند این شعار سال را عملیاتی کند؛ این در حالی است که برخی دولت‌ها صرفاً پیرامون شعار سال، سخنرانی می‌کردند و در عمل از سوی آنها کمتر شاهد اقدام عملیاتی خاصی بودیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود در هر سه قوه که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، به صورت دسته جمعی و حتی انفرادی می‌توانند این شعار را عملیاتی کنند. اکنون هم با توجه به همگرایی و انسجام موجود میان قوای سه گانه بهترین زمان برای عملیاتی کردن این شعار است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در صورتی که به شعارهای سالانه مقام معظم رهبری توجه شود، افزایش ثروت کشور رقم خواهد خورد و ان شاءالله جامعه به سمت رفاه نسبی سوق پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.