تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

یادداشت

به عمل کار بر آید …!

به عمل کار بر آید …!
نگاه اقتصاد  - ✍️ محمد صحرایی؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام

 

چند ماهی بیشتر از حضور استاندار دولت سیزدهم در استان ایلام نمی گذرد که امروز در کنار اقدامات خوب وی در حوزه های مختلف، شاهد یک دستاورد مهم و قابل توجه در مراودات تجاری و مرزی با گشایش بازارچه هلاله شمالی هستیم.

 

زمانی که دکتر حسن بهرام‌نیا دیپلماسی مرزی را به عنوان یک راهبرد اساسی و مهم برای توسعه استان مرزی ایلام اعلام کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که این صحبت‌ها به زودی جنبه عملی پیدا کند. وی در این باره فقط حرف نزد بلکه با فعال‌سازی دیپلماسی مرزی در یک حرکت کم نظیر، ظرف کمتر از یک ماه زمینه ساز حضور استاندار دیاله در ایلام و سفر خود به این استان در عراق شد!

 

امروز نتیجه این رایزنی های همه جانبه و فشرده، با اولین محموله صادراتی از مرز هلاله شمالی به ثمر نشست تا عملا این مرز مهم و استراتژیک گشایش یابد.

 

اگر نگاهی گذرا به فعل و انفعالات چهار ماه گذشته استاندار ایلام بیاندازیم شاهد یک استراتژی مهم منطقه ای در غرب کشور جهت توسعه استان محروم ایلام و افزایش مراودات تجاری و مرزی در غرب کشور خواهیم بود.

 

برنامه‌های خوب توسعه مدارانه دکتر بهرام‌نیا با تکیه بر ظرفیت های مهم استان و استفاده از تمامی امکانات و امکان‌ها، امروز تصویری عمل‌گرایانه به وعده‌ها و شعارهای نماینده عالی دولت در این مدت کوتاه داده است.

 

سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی

به عمل کار برآید به سخندانی نیست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.