تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

بازدید مدیرعامل شرکت از روستاهای گنجوان بولی

بازدید مدیرعامل شرکت از روستاهای گنجوان بولی
پویاخبر - مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام بر ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به مردم، حتی در دورترین و محروم ترین نقاط استان تاکید کرد.

 

مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، امام جمعه و فرماندار چوار از نزدیک وضعیت آب روستاهای گنجوان بولی مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری که به منظور بررسی روند آبرسانی به مردم شهرستان چوار و بازدید از مراحل اجرای طرح آبرسانی به روستاهای گنجوان بولی به همراه امام جمعه و فرماندار چوار به این شهرستان سفر کرده بود، پس از بازدید میدانی پروژه ها و دیدار با اعضای برخی از شوراها، دهیار و معتمدین روستاها، به بررسی وضعیت منابع آب شرب و نیازمندی های بخش آبرسانی به این مناطق پرداخت.

مدیرعامل آبفای استان گفت : در راستای رفع مسائل و مشکلات آبرسانی به روستاهای بولی از محل طرح محرومیت زدایی مبلغ ۴۲ میلیارد تومان اعتبارتخصیص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این اعتبار برای آبرسانی و تامین آب پایدار و بهداشتی برای ۱۲ روستا می باشد، افزود : آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در دو فاز تعریف شده است که به زودی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) عملیات اجرایی این طرح را آغاز خواهد کرد.

ناصری در پایان با تاکید بر این که ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به مردم، حتی در دورترین و محروم ترین نقاط استان، اولویت شرکت آبفا است، خاطرنشان ساخت : خوشبختانه نگاه و توجه دولت به طرح های آبرسانی بسیار خوب است که امیدوارم با یاری مسئولین بتوانیم با جذب اعتبارات مورد نیاز این روند را ادامه دهیم.

همچنین در این بازدید یعقوبی فرماندار چوار ضمن قدردانی از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان، خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همت مضاعف و در اختیار قرار گرفتن به موقع اعتبارات مورد نیاز، اجرای کامل این پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسد و مردم قدرشناس از مزایای آن منتفع گردند.

حجت الاسلام میهن پرست امام جمعه چوار نیز در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات شرکت آبفا استان، به تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم شهرستان به ویژه روستاهای تحت پوشش پرداخت و بر ضرورت اصلاح و بهسازی شبکه های آبرسانی و بهبود کیفیت آب شرب مردم شهرستان تاکید نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.