تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

حذف چند نقطه پرحادثه محور ایلام- مهران با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ این محور

حذف چند نقطه پرحادثه محور ایلام- مهران با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ این محور
نگاه اقتصاد  - با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر 56 محور ایلام- مهران چند نقطه پرحادثه این محور در منطقه کنجانچم حذف می شود.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام عبدالله بهادری مدیرکل این دستگاه اجرایی در بازدید از محور ایلام- مهران از تکمیل و زیر بارترافیک رفتن پل کیلومتر ۵۶ در منطقه کنجانچم تا اربعین سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: در کیلومتر ۵۶ مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول ۱۸۰ متر با هفت دهنه، با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است که با بهره‌برداری از این پل بزرگ و مسیر قبل و بعد این پل تا اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

عبدالله بهادری افزود: در کیلومتر ۵۵ نیز دو دستگاه پل‌ مربوط به باند برگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده که طول هرکدام از این دو دستگاه پل ۱۰۰ متر است با چهار دهنه ۲۵ متری که درمجموع بالای ۹۵درصدپیشرفت فیزیکی دارند، این پلها با تکمیل قطعه ۷ کیلومتری باند برگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم زیر بار ترافیک قرار خواهند گرفت.

وی در مورد باند برگشت محور ایلام مهران در منطقه کنجانچم نیز گفت: طول این پروژه ۷ کیلومتر است که در حال حاضر عمده عملیات خاکی آن به انجام رسیده و هم اکنون دو پیمانکار از طرفین این طرح مشغول فعالیت می باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد با تکمیل باند برگشت محور ایلام به مهران در منطقه کنجانچم ترافیک رفت و برگشت در منطقه مذکور کاملاً از هم جدا شده و حوادث جاده ای به حداقل ممکن خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.