تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به ایلام تخصیص یافته است

۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به ایلام تخصیص یافته است
ایلام - معاون هماهنگی به امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۵۳ درصد اعتبارات سفر اول رییس‌جمهور به استان معادل یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

سعید هژبری روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: تعداد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ایلام ۱۰۰ مصوبه شامل ۲۵۲ طرح و پروژه بوده است.

وی افزود: تعداد ۶۴ مصوبه شامل ۲۱۳ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد تومان و یک هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان تسهیلات و مصوبات ابلاغی مختص شهرستان کم برخوردار هلیلان نیز شامل ۳۶ مصوبه با ۳۹ طرح و پروژه با اعتبار مصوب ۲۷۴.۵ میلیارد تومان و ۶۰.۵ میلیارد تومان تسهیلات بوده است.

معاون استاندار ایلام ابراز کرد: جمع اعتبارات مصوبات سفر چهار هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان بوده است که از این میزان یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان معادل ۵۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

هژبری تاکید کرد: از ۲۵۲ طرح و پروژه مصوب، ۱۰۱ پروژه اجرا شده، ۱۰۰ پروژه فعال و در دست اجراست ، ۲۶ پروژه در دست پیگیری و ۲۵ پروژه هم که مربوط به ۲ نهاد ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان اجرا نشده است.

معاون مدیرکل هماهنگی امور استان های نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه با بیان اینکه این نشست به منظور بررسی و پیگیری مصوبات دور اول ریاست جمهوری برگزار شده است، افزود: طی ۲ روز گذشته بازدید های انجام شد که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

میرهاشمی اضافه کرد: برای سفر دوم که در یکی دو ماه آینده انجام می شود باید پروژه های سفر اول ریاست جمهوری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان لازم است برای دور دوم چند پروژه مهم زیربنایی استان را تعیین کنند که تاثیرگذاری بیشتری داشته و موجب تحرک در حوزه های مختلف استان شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.