تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

جلسه گیاهپزشکی وکمیته علفهای هرز استان برگزار شد

جلسه گیاهپزشکی وکمیته علفهای هرز استان برگزار شد
نگاه اقتصاد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از برگزاری جلسه گیاهپزشکی و کمیته علفهای هرز استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام؛جلسه گیاهپزشکی و کمیته علفهای هرز استان با حضور دکتر عموزاده ریاست سازمان و دکتر بیـــــگی مدیر حفظ نباتات و کارشناسان فنی حوزه حفظ نباتات در سطح شهرستانها و ستاد استان ،مدیریت زراعت واداره مکانیزاسیون برگزار شد.

این جلسه در خصوص عوامل خسارتزای گیاهی در استان و شهرستانها با توجه به شروع فصل زراعی جدید،آشنایی کارکنان سازمان با سامانه مانیتورینگ و وظایف جدید کمیته علفهای هرز کشور به شهرستانها ابلاغ شد.

آذرنوش عموزاده در این جلسه به حضور مستمر و مداوم در مزارع و تلاش برای اجرای وظایف جدید سازمان حفظ نباتات و آموزش کشاورزان به آگاهی از مسائل فنی و نوین کشاورزی و هماهنگ بودن با وزارتخانه جهت پیشبرد امنیت غذایی کشور و مهم بودن و در راس بودن حوزه تولیدات گیاهی و کشاورزی در طرح جهش تولید اشاره نمودند.

سیامک بیگی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این جلسه در خصوص رعایت بهداشت زراعی و بذور مصرفی و آیش و تناوب و مسائل بهزراعی مانند خاک ورزی – عمق کاشت ، تاریخ کاشت، و تراکم کاشت بموقع جهت بهبود شرایط جوانه زنی و رشد رویش مناسب محصول بمنظور کاهش رشد علفهای هرز و مقاومت محصولات زراعی در برابر آفات و بیماریها ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.