تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

 تجلیل از فرماندار سیروان به عنوان رئیس ستاد برتر ساماندهی امور جوانان استان

 تجلیل از فرماندار سیروان به عنوان رئیس ستاد برتر ساماندهی امور جوانان استان
نگاه اقتصاد - فرماندار شهرستان سیروان به عنوان رییس ستاد برتر ساماندهی امور جوانان استان ایلام در سال 99 تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه عدم توجه به جوانان باعث آسیب میشود اظهار داشت: جوانان انرژی بالایی دارند و توجه مناسب به صرف انرژی جوانان و ساماندهی امور آنان موجب اجرایی شدن کارهای بزرگ در جامعه می شود.

الیاس فتاحی تصریح کرد: ستاد امور جوانان استان از اولویت های دولت است و در زمینه های مختلف ورزش، اشتغال، ازدواج و مسکن باید تلاش مضاعفی صورت گیرد و اهمیت به امور جوانان باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
فرماندار شهرستان سیروان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نوجوانان و جوانان آینده سازان جامعه نوین هستند و مبنای آموزش جوانان بر اصل توانمند سازی باید استوار باشد چرا که جوانان توانمند می توانند دانشمندان بزرگ سازندگی جامعه توسعه یافته کشور باشند.

جواد رحیمی مقدم در ادامه با اشاره به کلام حضرت علی (ع): “احیای یک انسان احیای یک امت است” افزود: یکی از دغدغه‌های مهم دولت مسئله ساماندهی جوانان است، چراکه جوانان توانمند هستند که مملکت را در آینده مدیریت خواهند کرد.

فرماندار در سخن آخر تاکید کرد: در جامعه امروز جوانان فارغ التحصیل نباید منتظر استخدام باشند بلکه می توانند با ایده‌ها و پروژه‌های کارآفرینی از تسهیلات دولت در جهت خوداشتغالی پایدار گام بردارند.

در پایان جلسه فرمانداری شهرستان سیروان در بین فرمانداری های استان به عنوان ستاد برتر در ساماندهی امور جوانان انتخاب  و از جواد رحیمی مقدم فرماندار این شهرستان نیز به عنوان رییس ستاد برتر ساماندهی امور جوانان در بین شهرستان های ایلام با اهدای لوح توسط معاون سیاسی امنیتی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.