تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

آغاز گشت های نظارتی دامپزشکی ایلام از امروز

آغاز گشت های نظارتی دامپزشکی ایلام از امروز
ایلام - مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: ۳۰ گروه ثابت و سیار نظارت بر مراکز کشتار، تولید و عرضه فرآورده های خام دامی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان از امروز فعالیت ویژه خود را آغاز کرد.

یونس احمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این طرح ۱۳ گروه ثابت و ۱۷ تیم سیار شامل ۵۷ نفر متشکل از بازرسان بهداشت دامپزشکی مشارکت دارند.

وی افزود: گشت های نظارتی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان از امروز سیزدهم اسفندماه شروع شده است و تا پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

احمدی یادآور شد: در این طرح که به مدت ۲.۵ ماه طول می کشد مراکز کشتار، تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی نظیر کشتارگاه، قصابی، رستوران و غذاخوری، کبابی و سایر اماکن مرتبط با فراورده های خام دامی کنترل و نطارت می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت های دامپزشکی، گشت مشترک با دستکاه هایی چون صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیز انجام می پذیرد.

به گفته احمدی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی ۱۵۱۲ آماده دریافت شکایت، پیشنهاد و نظر و درخواست مردم در خصوص فرآورده های خام دامی از نقاط مختلف استان ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.