تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

امام جمعه ایلام: خانواده های جانبازان و شهدا، الگوی امروز جامعه برای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام هستند

امام جمعه ایلام: خانواده های جانبازان و شهدا، الگوی امروز جامعه برای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام هستند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در منزل ۲ خانواده شهید و جانبار ایلامی از مقام شامخ خانواده های معزز آنان تجلیل کرد و گفت: خانواده های جانبازان و شهدا الگو برای دفاع از ارزش های نظام و انقلاب هستند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با عبدالحسین حق جو جانباز ۷۰ درصد اظهار کرد: دکتر حق جو از چهره‌های شاخص انقلابی استان ایلام و دارای سه فرزند با تحصیلات عالیه هستند.

وی افزود: مجروحیت ایشان، مانع از فعالیت در مسیر اهداف عالی که داشته اند، نبوده و تلاش کرده اند و امروز با تحصیلات عالی دانشگاهی به عنوان یک نخبه علمی در عرصه فرهنگی و اجتماعی و جهادی حضور فعال دارند و با وجود مشکلات جسمی جزو پیشگامان است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: نقش آقای حق جو در عرصه فرهنگی با توجه به توان علمی ، روحیه بانشاط و تلاشگر در عرصه جهاد تبیین بسیار اثرگذار و درخشان است.

وی تصریح کرد: خانواده های معزز شهدا و جانبازان و به ویژه، افرادی با درصد جانبازی و معلولیت بالا، اسوه و الگو برای جوانان و نوجوانان هستند، چراکه برای دفاع از ارزش های دینی در مقابل ضد انقلاب و افرادیکه به دنبال آسیب زدن به انقلاب هستند، ایستاده و می ایستند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: امید است این مسیر و راه تداوم داشته باشد، چراکه امروز جانبازان نقش مهمی در جامعه به عنوان مظهر ایثار و شهادت بر عهده دارند.

عبدالحسین حق جو ۲۳ اسفند ماه ۱۳۶۶ در منطقه شاخ شمیران با عضویت پاسداری رسمی لشکر ۱۱ حضرت امیر(ع) به درجه جانبازی نایل شده است.

دیدار امام جمعه ایلام با خانواده شهیدان عزیز و مجید کشکولی

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با مادر شهیدان عزیز و مجید کشکولی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار در این دیدار با تقدیر از مادر شهیدان کشکولی، ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا و حضور در محضر مادران شهدا که با روحیه نشاط، در مسیر شهدا گام بر می دارند توفیق الهی است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده های معزز شهدا هستیم، تصریح کرد: تربیت چنین فرزندانی رزمنده و مجاهد یک توفیق الهی است که نصیب خانواده های شهدا شده است و ما قدردان آن هستیم.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان یکی از رسالت های مهم این اداره کل است، ابراز کرد: سال گذشته بیش از ۱۵ هزار دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با حضور مسولان ارشد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعت برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، شهید عزیز کشکولی یکم اسفندماه ۱۳۵۹ در منطقه مهران با عضویت پاسداری جمعی لشکر ۱۲ امیرالمومنین (ع) در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

همچنین شهید مجید کشکولی ۲۱ مهرماه ۱۳۶۵ در منطقه چنگوله در سن ۲۴ سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمده است، شهید عزیز مجرد و شهید مجید متاهل و دارای یک فرزند است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.