تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهرها و روستاهای ایلام فراهم شد

شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهرها و روستاهای ایلام فراهم شد
ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به آغاز طرح کالابرگ الکترونیک در کشور، گفت: شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهرها و روستاهای ایلام فراهم شده است.

 

نورالدین الیاسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دولت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک را مناطق مختلف کشور آغاز کرده و بر همین اساس این طرح نیز در استان ایلام شروع شده است.

وی بیان کرد: شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهرها و روستاهای ایلام فراهم شده به نحوی که فروشگاه های مورد نظر به دستگاه بارکدخوان و متصل به سامانه هستند.

وی اضافه کرد: این طرح برای ۱۱ کالای اساسی در فروشگاه های طرف قرارداد در دسترس است، از مهمترین مزیت‌های کالابرگ الکترونیکی این است که مردم یک ماه زودتر از یارانه نقدی می‌توانند به روش اعتباری این اقلام را خریداری کنند.

الیاسی بیان کرد: همچنین طبق مصوبه دولت در صورت استفاده از این طرح، ۲۰ درصد به یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست، عنوان کرد: مردم به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالاهای یاد شده خریداری کنند، بقیه اعتبار آنها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام عنوان کرد: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

استان ایلام دارای ۶۰۰ هزار نفر جمعیت است که ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.