تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹

نظارت بر نانوایی های ایلام باید تشدید شود

نظارت بر نانوایی های ایلام باید تشدید شود
ایلام- استاندار ایلام با اشاره به مطالبه مردم در بحث آرد و نان، گفت: نظارت بر نانوایی های شهر ایلام باید تشدید شود.

حسن بهرام نیا در جلسه شورای آرد و نان استان، اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مردم استان، جمع شدن صف های نانوایی های استان است.

وی عنوان کرد: بحث نظارت ها بر نانوایی های استان باید به طور جدی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به لزوم توجه به کیفیت به نان استان، افزود: اقدامات لازم برای افزایش کمیت و کیفیت نان توسط مسئولان صورت بگیرد.

وی بر لزوم حل مشکلات حوزه آرد و نان، افزود: بازرسان سازمان صمت، تعزیرات، غذا و دارو و دیگر مسئولان به مشکلات حوزه نانوایی های استان ورود کنند.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکلات حوزه آرد و نان تا ۲ هفته آینده به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: همچنین برای ارتقا کیفیت پخت نان و ایجاد فضای رقابتی بین نانوایی‌ها، در اعطای مجوز به متقاضیان نانوایی، اولویت با صاحبان ملک است.

وی بر لزوم حل مشکلات حوزه آرد و نان تاکید کرد و افزود: بازرسان سازمان صمت، تعزیرات، غذا و دارو و دیگر مسئولان به مشکلات حوزه نانوایی های استان ورود کنند و بحث نظارت ها بر نانوایی های استان باید به طور جدی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

بهرام نیا گفت: میز خدمت در حوزه آرد و نان در استان تشکیل شود و به نانوایی های استان آموزش های لازم برای حل مشکلات ارائه شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ واحد نانوایی استان با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تجهیز شدند، ابراز کرد: با توجه به اینکه این استان دارای یکی از بهترین و مرغوب ترین گندم های تولیدی کشور است باید شاهد افزایش کیفیت نان در استان باشیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه واحدهای خبازی دارای دستگاه های فرسوده، از تسهیلات لازم برای نوسازی دستگاه های نانوایی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: صاحبان نانوایی حتما باید از آموزش های لازم فنی و حرفه ای استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، ۶۸۰ واحد نانوایی در سطح استان فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.